Aprilbebis 2012
Plutten då!! Vilken chock ändå! Har du hunnit förstå undrar jag? Men väldigt härligt att han mår så pass bra ändå. Hur mår du nu? Kram!
Plutten då!! Vilken chock ändå! Har du hunnit förstå undrar jag? Men väldigt härligt att han mår så pass bra ändå. Hur mår du nu? Kram!
Så fin!!! Och ser ju väldigt bebis ut, menar att han ändå ser färdig ut trots att jag vet att han är så liten. Jätte fin!!
Thelma ja åk in, så de har en chans att stoppa det annars är det ju risk att det går för långt! Jag hatar också sjukhus men fick snällt vara där 10 v, ibland blir det så och som du säger... Bebisen först nu man får sätta sina känslor lite åt sidan. Men gråt och tjura om det behövs för att pysa på bubblan ang fobin. Lycka till nu!!!
Ja jag har sovit 40 min inatt.,, är på sjukhuset igen för andra gången denna månad. Känns bokstavligen som någon kört över mig och sen stampat på mig direkt efter. Varför får dottern aldrig må bra? :(
Övrigt från det så kan jag inte sova pga rls som är fruktansvärd just nu, ont i bäcken ich rygg. Sjukhussängarna hjälper ju inte till där... Som att ligga på ett bord ungefär.
blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
Lima: ja tyvärr så blev hon det, men är lite extremt nu. Innan klarade vi en hel del hemma, men tror det kan vara nåt med denna vinter. Och trots att jag är trött idag (men ska snart sova) så är jg som du såg i bloggen glad nu när vi sett resultat! Underbart om man kan bryta det värsta! Rls (restlesslegs syndrome)... Kryper i hela benen. Vidrigt.. Man vill bara ta en ta och shop shop ;) men får över direkt sen :) kikar in sen med mer vila i kroppen :)
Thelma: ja det är i regel normalt. Men man ska alltid kolla lite extra tycker jag. Har likadant nämligen, från och till hela grav. Särskilt hjärtat och andfåddheten. Nu är det ju virustider osv... Vissa sätter sig just på balansen. Kan ju kanske vara någon kombo? Behöver inte vara en kraftig förkylning för att gå på balansen. Jag var extremt yr med nr 2, och det var inget som var tokigt. MEN man ska ändå inte bara anta att alt är bra, bättre att kolla :)
Hoppas det känns bättre snart!
Glömde skriva... Man har väldigt ökade blodvolymer som gravid. Så kroppen kör ju på lite extra :) därav lite konstigheter.
Inga av mina barn har fixerat sig. Varit helt rörliga och långt upp. Nr 4 i magen nu ligger också i säte, precis som första.
Jag var på snittsamtal idag, men de ger inte ut datum förrän senare :/ men hon sa att runt den 24 april blir det :) för oss blir det fjärde barnet. Galet :)
blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
Nu ligger även jag på sjukhus. Ingen fara dock. Får järndropp, och hoppas verkligen jag mår bättre sen!
Thelma: lycka till med allt!!!