Lima: tack snälla!! Men du vad är det för tråkiga nyheter? Du behöver inte berätta om du inte vill. Kram!!
Miss giggle: hihi är nog mig du ställer frågan till ;) menade bara att här kommer lite egoinfo :) ja asså med de andra barnen har jag också haft känslan av att det är svårt att andas men på ett helt annat sätt, men grymt jobbigt var det ändå. Men denna gång har det varit en helt annan nivå. Jag har legat och flåsat som en ko i sängen och knappt inte kunnat gå på toa ens. Nästan kräkts och svimmat pga utmattning. Haft dåligt HB. Blev inlagd i fredags och fick järndropp, syrgas, inhalationer och äter starka kortisontabletter just nu. Men ja man ser att pulsen är hög, andningsfrekvensen är hög, hjärtat slår för fort och hårt, sen har jag en viss syrepåverkan. Skakar och får svimningskänslor. Men nu är det iaf lugnt när jag ligger ner (för det mesta), så jag iaf hämtar andan något. Innan var det typ hela tiden. Men klappade halvt ihop vid frukosten idag på sjukhuset så går lite upp och ner. Mer utredning imorgon...