Aprilbebis 2012
Pratade med bm och hon blev arg på mig för att jag inte åkt in i helgen.. Så nu beger vi oss iväg till fl.
Pratade med bm och hon blev arg på mig för att jag inte åkt in i helgen.. Så nu beger vi oss iväg till fl.
Ja det trycker neråt på mig med.
Du ska nog ringa fl eller din bm för och höra dig för i alla fall.
Hon blev som sagt nästan arg för att jag inte åkt in i helgen.
Hade inte du också haft problem med mycket sd också??
Japp mensliknande smärtor skall tas på allvar.
Är precis hemkommen från fl, men nöd och näppe att jag fick komma hem.
Tappen hade krympt 1,2 cm på 2 veckor så nu är jag heltidssjukskriven och får inte göra något utan bara vila vila vila.
Ska tillbaka på ny kontroll på torsdag för att se så det inte händer mer på tappen.
Så poppee du ska nog ringa in och höra. Mina har inte varit jätte regelbundna men ändå påverkat tappen en del.
Jag är i v 31+4 idag men som tror jag är 2 v längre gången.
Ja karisma han hade fruktansvärd träningsvärk som satt i rätt länge efter. Till och med träningsvärk under fötterna.
Det var nog ett par månader mellan har jag för mig. Som tur är så har han ju bara haft 2 st och det är 8 år sedan nu.
Ja förstår er oro, men försök att leva på som vanligt, han behöver ju inte få fler.
Så länge han äter och sover ordentligt så behöver det ju inte komma fler.
Jag har väldigt hög smärtgräns, så första gången fl upptäckte regelbundna sd var när jag va inne för att jag hade smärta i sidan som visade sig va ett ligament som tagit stryk av mycket jobb och långvarig hosta.
Sd var så små (tyckte jag) så jag knappt märkt dom. Eller ja jag märkte att det spände lite i magen men verkligen inte att det skulle göra ont.
Nu dom senaste Dagarna har dom ökar i styrka och nu gör dom ganska ont i mellan åt.
Men du kan ju ringa in och be och få kollat tappen så den inte är påverkad.
Jag hade sd med 2-4 minuters mellanrum
Som inte påverkade tappen, men ett tu tre så på 14 dagar hade tappen krympt 1,2 cm och sd tar som sagt i mer nu också.
Se där ja poppee, hoppas bebis vill stanna!!
Håller alla tummar och tår för er.
Här packades bb väskan idag då läkaren sa åt oss det.
Känner på mig att jag lär bli inlagd senare i veckan så packade en till mig själv och bebis väskan får vänta.
Uppdatera gärna när du kan poppee.
På va skönt poppee. Jätte bra att inte tappen var påverkad ju.
Idag ska vi på TUL, och imorgon är det ny kontroll av tappen.
Har en magkänslan om att jag lär bli inlagd imorgon...
Men vi får se, allt för bebis skull.
TUL idag gick bra han uppskattades väga 2290g idag vilket är +17%
Och helt normalt. Går jag tiden ut (vilket dom inte tror jag gör) så kommer han väga ca 4000g
Skönt att han inte var större då storebror vägde 4445g med sina 56cm.
Imorgon är det läkarbesök på förlossningen igen och jag känner på mig att jag blir inlagd nu eftersom förvärkarna inte vill ge med sig.