Aprilbebis 2012
Jag tyckte inte det kändes frivilligt när min bm sa det. Jag försökte ändå med att jag hade bra värden när jag vänta sonen men det skulle göras i alla fall!
Jag tyckte inte det kändes frivilligt när min bm sa det. Jag försökte ändå med att jag hade bra värden när jag vänta sonen men det skulle göras i alla fall!
Usch har nu i 2 nätter inte kunnat sova för jag har haft sån värk i kroppen. Vilket jag aldrig har annars. Har hosta så jag håller på att hosta upp lungorna och det är tungt att andas, och huvudvärk från helvetet.
Nån som vet om detta påverkar liten i magen?
Det är år och dar sen jag mådde så här kasst.
Vet inte hur jag ska klara morgondagen med en 3 åring som jag antingen får ha hemma till kl 12 då mormor kan ta honom eller pallra mig iväg till dagis och lämna honom...
Jag redar ju knappt mig själv.
Usch har nu i 2 nätter inte kunnat sova för jag har haft sån värk i kroppen. Vilket jag aldrig har annars. Har hosta så jag håller på att hosta upp lungorna och det är tungt att andas, och huvudvärk från helvetet.
Nån som vet om detta påverkar liten i magen?
Det är år och dar sen jag mådde så här kasst.
Vet inte hur jag ska klara morgondagen med en 3 åring som jag antingen får ha hemma till kl 12 då mormor kan ta honom eller pallra mig iväg till dagis och lämna honom...
Jag redar ju knappt mig själv.
Ja några få timmars sömn blev det inatt. Och efter lite sömn kändes det bättre, men sen jag hade varit uppe ca 15 min så smög det sig på igen... Blir soffan hela dagen idag.
Hoppas sonen fortsätter va lika snäll som han varit fram till nu.
Han frågade om jag ville ha något så sa
Jag nej tack, så skramlade det i köket och jag frågade vad han gjorde då svarar han fixar nått bara. Då har han vatt i skafferiet och tagit fram saften och blandat med
Vatten och tagit fram rånen
här mamma detta behöver du.
Ja han är verkligen omtänksam och påhittig
3 år gammal och fattar redan så mycket
Usch ja vicki jag tänkte med precis hur tusan dom orkar va så pigga som dom ändå är när dom e sjuka.
Hoppas du med kryar på dig!!
Jag har inte tagit något vaccin för influensan, hoppas att detta släpper snabbt.avvaktar ett par dagar och ser om det lättar av sig själv.
Usch vad jag bara gnäller... Nu har jag fått svampinfektion igen... Är så jäkla trött på att ha svamp hela tiden. Denna gången gör det till och med ont när jag kissar..
Och hannis grattis till snittet och allt kommer gå kanon! Bara du mår bra och bebis så klart
kram
Ja fy jag har med försökt med allt möjligt. Har inget sötsug alls nu när jag är gravid så det är redan borta. Pasta och ris försöker jag med hålla mig borta från. Äter afil el yoghurt till frukost, vilket ska va bra med bakterie kulturen. Mycket c vitamin. Tvättar bara med vatten... Och tvättar sängkläder och underkläder i 60 grader annars med när jag har svamp alltid i 95 grader... Dom är väl inte jätte glada att man tar vagiatorerna när man är gravid, tog ju en vagiator för ett par veckor sedan när jag hade det sist.
Men jag börjar smörja nu så hoppas vi det lättar lite.
Jaha då blir det vårdcentralen idag kl 10...
Pratade med 1177 imorse och hon trodde det kunde va urinvägsinfektion. så jag skulle kolla det så fort jag kunde fick inte vänta till imorgon.
Det är ju så drygt att sitta på vc en helg när alla andra me är där med alla sina baciller.
Men urinvägsinfektion ska väl inte va så bra att ha när man är gravid...