• Thelma08

Aprilbebis 2012

Hej tjejer här e en till som förhoppningsvis får en april bebis
    Fast det har vatt lite mysko har testat neg ända fram till BIM+6 men sen kom ett efterlängtat plus beräknad enligt sista mens till 20 april

• Thelma08

Hej hej hoppas allt e bra med er! Läser mer i tråden än jag skriver men nu undrar jag bara om ni alla har ringt och fått inskrivningstider!! Jag e i v 8 nu men har inte ringt, sambon tycker jag skulle ha gjort det för länge sen... Men man kommer väl inte dit för än v 12 ändå!?

• Thelma08

Fy fan nu har illamåendet börjat här... tycket jag kunde pusta ut när jag va i v 9 nu och inte haft nått illamående innan... Men tji fick jag... Mår jätte illa mitt på dagen och när jag ska gå och sova... måtte det snart gå över... Har ert illamående blivit bättre??

• Thelma08

Kommer era män/sambos följa med på inskrivningen? Vi väntar 2:à barnet och min sambo tycker inte det va så viktigt denna gången... Kändes lite tråkigt att han inte vill följa med.

• Thelma08

Loppan79
    Tack för tipset. Ja för mig känns det konstigt att behöva gå själv.
    Vi får väl se hur det blir. Har inte inskrivning för än i v 14 e i v 9 nu så det tål och tänkas på. Tack!!

• Thelma08

Ja jag hoppas min sambo ändrar sig och vill följa med. Annars behöver han inte följa med på ul heller. Och det vill han.

• Thelma08

Jag har hört att hcg nivån är som högst i v 9 alltså mest illamående fram tills dess sen kan det avta.
    Har me
    Mått illa som fan nu denna veckan är i v 9 nu.

• Thelma08

Usch vad tråkigt angiiee.
    Beklagar verkligen! Kramar

• Thelma08

Usch hoppas allt är bra Älskade T

Vihar inskrivnings tid men inte för än v 14

• Thelma08

Har en liten fråga som oroar mig lite.
    min morfar e jätte sjuk i cancer och igår fick vi höra att han har kanske bara dagar, veckor eller någon månad kvar.
    Man blir så klart jätte ledsen över detta men alla nära säger till mig att du måste rycka upp dig du kan skada barnet i magen.!? Kan jag göra det!? Behöver jag ringa bm och fråga!? Jag måste väll kunna få va ledsen!?

Hoppas ni andra har det bra!

Svar på tråden Aprilbebis 2012