Aprilbebis 2012
Ja hoppas röntgen ser bra ut nu. Håller tummarna!
Inatt ska jag få sova hela natten utan att behöva bli väckt och få spruta.
Ja hoppas röntgen ser bra ut nu. Håller tummarna!
Inatt ska jag få sova hela natten utan att behöva bli väckt och få spruta.
Hur gick det inatt kaosmamma??
Här har allt varit lugnt inga mer sd på hela natten.
Usch vad många som mår dåligt här nu.
Jag är hemma Från sjukan nu och får inte göra mer än att gå på toa och fixa en lätt frukost. I 2 veckor till sen fick jag börja röra mig mer.
Jag fick docktorsordination på att vår son ska va på dagis medans sambon jobbar.
Någon annan som får näsblod nu under grav??
Jag har aldrig haft näsblod innan men igår när jag vaknade forsade blodet ur näsan. Sen en gång till vid lunch så började det igen.
Nej när jag passerat 35+0 så stoppar dom inte det längre.
Men 2 andra läkare har sagt att enligt TUL så är han nog lite längre gången än vi trott då sista mens blir bf 19/4 och rul 2/5.
Och då att han nu fått kortison för lungorna.
Fick med mig brikanyl tabletter hem som jag ska ta om sd blir regelbundna och gör ont.
Läkarna tror inte han stannar tiden ut, och ingen annan heller för den delen. Men jag tror han stannar till slutet på april i alla fall.
Kaosmamma hoppas dom hittar vad som ställer till det för din andning.
Juskus ja lite halv deppad känner man sig allt nu tycker jag. Ska bli så skönt att kunna leva normalt igen när bebis är ute.
Ja jag har med tänkt på nozoil får nog prova det.
Kom precis hem från bm allt var bra men mitt blodtryck låg på 96/75.
Är inte det lite väl lågt. Har legat på
115/75 innan.
Inte konstigt att jag känner mig yr och svimfärdig för det mesta.
Oj där kan vi snacka lågt...
Finns väl inget att göra åt det heller!?
Håller tummarna för att allt går bra trollet83
Tänk att snart träffar ni er bebis
Emeliee jag har också det där jobbiga trycket neråt. Här ligger bebis med långt ner i bäckenet och kniper man ihop benen känns det som huvudet hänger där.
Jag har börjat känna mig bajsignödig heltiden nu de 2 sista dagarna också...
Alla tror att denna med kommer innan, till och med läkaren sa att vi skulle packa
Bb väskan.
Men jag tror inte han kommer mycket tidigare möjligt vis 1-2 veckor innan bf inte tidigare.
Dom har ju stoppat värkarna ett par gånger på mig ni så efter 35+0 lovar jag att jag känner inte en enda liten sd ens.
Ja dom flesta gångerna man tror man ska gå och bajsa så kommer där inget. Inte konstigt om man redan gjort det.
Varför ska man inte ha lammskinn i vagnen??
Är det nått nytt som kommit råd om nu?
Tyckte det blev så mysigt ombonat när vi hade det till sonen.