• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • MissMollis

Men va faaaaan!!!! (ursäkta) Nu har jag oxå fått en blödning, ljusrött/rosa och är en vecka över bim idag.... Jag orkar fn inte med ett nytt mf. Siitter o väntar på att BM ska ringa upp känns som en evighet! fy!

• Angiiee
    MissMollis skrev 2011-08-12 11:28:09 följande:
    Men va faaaaan!!!! (ursäkta) Nu har jag oxå fått en blödning, ljusrött/rosa och är en vecka över bim idag.... Jag orkar fn inte med ett nytt mf. Siitter o väntar på att BM ska ringa upp känns som en evighet! fy!
    Gråter fyy hoppas de inte är ett mf .. Håller tummarna för dig
  • Tokstolla
    Smarkan skrev 2011-08-12 11:20:22 följande:
    Vilken vecka är du i nu? Är det inte svårt ändå att hålla sig från att berätta ?
    Måste bli att man inte vågar glädjas på samma sätt när man haft mf en gång.
    I vilken vecka var det du fick mf förra gången?
    Måste hålla mig då min man har lätt att gå in i depressionssvackor och har är på väg upp från en så att säga något nu som inte går bra är ju som att göra honom en björntjänst. Däremot har jag berättat för min mamma och min mormor.  
    Vår första grav. slutade i mf i v7.
    Nu är jag i v5.  
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-12 11:30:12 följande:
    Gråter fyy hoppas de inte är ett mf .. Håller tummarna för dig
    håller också tummarna!
  • blixten3

Jag har plussat idag!!
    Hjälp! =)
    Hur kan något så underbart kännas så skrämmande?
    Så som vi har längtat!

Kan fortfarande inte förstå!

<3lycklig<3

BF 20/4 -2012

• Simpan

Tokstolla;
    Vad får du som trombosprofylax, och hur tidigt startade du med det? Jag har också haft propp men glömde tala om den detaljen när jag ringde bm. Tror att jag fick börja rätt tidigt förra grav. Kanske i vecka 6?! Nu är jag i vecka 7 och ska till bm på tisdag. Så jag väntar nog till dess så får hon boka läkartid då. Det borde väl inte vara nån fara? Nog för att jag ligger ner mest hela tiden pga illamående men ändå?

• Tokstolla
    Simpan skrev 2011-08-12 12:08:15 följande:
    Tokstolla;
    Vad får du som trombosprofylax, och hur tidigt startade du med det? Jag har också haft propp men glömde tala om den detaljen när jag ringde bm. Tror att jag fick börja rätt tidigt förra grav. Kanske i vecka 6?! Nu är jag i vecka 7 och ska till bm på tisdag. Så jag väntar nog till dess så får hon boka läkartid då. Det borde väl inte vara nån fara? Nog för att jag ligger ner mest hela tiden pga illamående men ändå?
    Fragminsprutor (lågmolykulärt heparin). Jag kommer faktiskt inte ihåg men det skedde väldigt snabbt. 
    Jag är antagligen i v4+0 idag och min BM kommer tillbaka från semestern på måndag (någon annan BM skrev en lapp till henne om mig och mina "problem") och troligen ringer hon på måndag men jag ska nog försöka få tag på henne så fort som möjligt då man behöver en läkartid för fragminets skull. Sedan behöver jag dessutom levaxin.  
    Jag vet inte hur snabbt man behöver men jag är strokepatient och jag vill inte riskera det igen.

• Mauritius
    MissMollis skrev 2011-08-12 11:28:09 följande:
    Hoppas du får behålla din bebis.. Jag blöder ganska mycket nu.. Men har inte ont...
  • aprilmamma44

gud va många det är här inne som blöder... hoppas sååå att det går bra för er alla!!! kramar!

Svar på tråden Aprilbebis 2012