• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    Ljushuvudet skrev 2011-08-12 14:39:57 följande:
    Tråkigt med blödningar för som fått det själv är jag också en av dem, eller har små bruna flytningar kan inte se ngt färskt blod och det är inte mycket. Kom lite igår och sen har jag haft så man ser lite brunt på pappret idag. Ursäkta för detaljerna. Hoppas att det inte är ngt konstigt som håller på att hända nu bara.

Grattis Blixten till plusset, uppdatera gärna listan som ligger ett par sidor b
    Förstår att det känns jobbigt men om det bara kom lite och inte var färskt blod så är ju det högst troligt att det "bara" är en vanlig blödning somman kan få. Det är ju som sagt vanligt! Håller tummaran för dig att det inte kommer mer!
  • Ljushuvudet
    Milljor skrev 2011-08-12 14:47:00 följande:
    Förstår att det känns jobbigt men om det bara kom lite och inte var färskt blod så är ju det högst troligt att det "bara" är en vanlig blödning somman kan få. Det är ju som sagt vanligt! Håller tummaran för dig att det inte kommer mer!
    Håller andan varje gång man går på toa, fast det är annorlunda än i juli då jag fick blödning ganska omgående och då forsade det verkligen. Jaja, man är la lite nojig

Ni är bra på att producera text iaf, kul så man får ngt att läsa!
  • Ljushuvudet
    Angiiee skrev 2011-08-12 07:00:00 följande:

Där har ni stickerna iaf, sista är från idag(omärkt), får starkare på eftermiddagarna. Plussade väldigt tidigt eller är de spöksträck på alla ?
    Absolut inte spökstreck
  • Ljushuvudet

Plockar fram listan så de som kommit in senare kan skriva in sig

Nalle  27/3 
    Monisen (andra barnet, 30 år) 

Nalle 1/4 
    Sahara 28 (första barnet 28 år) 

Nalle 6/4 
    Vilse på Vintergatan (första barnet, 32 år) 

Nalle 7/4 
    Samhain Sally (första barnet 29 år) 

Nalle 8/4 
    Sand84 (första barnet, 27år)
    Anilo (första barnet, 28år)

Nalle 9/4 
    pinkiepie (andra barnet, 33 år)
    emeilee (första barnet, 25år)
    Milljor (första barnet, 33 år)

Nalle 10/4
    Malinmariatherese (första barnet, 21 år)

Nalle 11/4 
    MissMollis (första barnet, 32 år) 

Nalle  13/4
    Våren12 (andra barnet, 28 år)

Nalle 14/4 
    Mauritius (andra barnet 34 år) 
    JohannaB (första barnet 28 år)

Nalle 17/4 
    Alexaa (första barnet, 26år) 

Nalle 18/4 
    Kiyona (första barnet, 32 år)

Nalle 20/4 
    Sockerbrallan (första barnet, 28 år) 
    Ninacrt (andra barnet, 30år)

Nalle 22/4 
    Myessence (första barnet, 21 år) 

Nalle 24/4 
    Angiiee (första barnet, 23 år

• Maximumtaste

Sockerbrallan:
    Jag har också lite sånna där spottings el vad man ska kalla det.. Har haft det sen bim-3.. Kan va lite brunrosa el beige ibland när jag torkar mig.. Inge mer.. Vet att jag har en känslig tapp så jag hoppas att det är där det kommer ifrån.. Tycker det borde brakat lös tidigare om det va mf på g? Har iaf alla gravsymtom och jag testade imorse igen och strecken är starkare än kontrollstrecket:).

• LillSnurr82

Jag lägger in denna tråd bland mina favoriter också. Har dock inte testat mig ännu (tänkte börja med testandet i kväll eller i morgon bitti) Har en dotter på 8 månader men vi har bestämt oss för att börja på nästa med start förra ägglossningen. Så jag hoppas att vi lyckades på första försöket även denna gång (vår dotter blev till på första försöket)

Om jag är gravid är jag beräknad mellan 24-27/4

Bor i linköping och är 29 år och min sambo 32 år

• Maximumtaste

Kan tillägga att när jag hade x så blödde jag mycket.. Typ som mens fast vattnigt och mörkt.. I två veckor.. Sen blev jag ju skrapad och titthål efter det..

• Ljushuvudet
    Maximumtaste skrev 2011-08-12 15:01:08 följande:
    Sockerbrallan:
    Jag har också lite sånna där spottings el vad man ska kalla det.. Har haft det sen bim-3.. Kan va lite brunrosa el beige ibland när jag torkar mig.. Inge mer.. Vet att jag har en känslig tapp så jag hoppas att det är där det kommer ifrån.. Tycker det borde brakat lös tidigare om det va mf på g? Har iaf alla gravsymtom och jag testade imorse igen och strecken är starkare än kontrollstrecket:).
    Härligt med starka strecket menar jag!

Förstår att spottings är ganska vanligt i början så man börjar lugna ner sig!
  • Maximumtaste

Sockerbrallan:
    Ja man hör ju att det är vanligt.. Jag försöker inte stressa upp mig så mycke men man blir orolig ändå.. Men det ska ju inte vara nån fara säger dem ju:) man får känna efter vad kroppen säger liksom:) man kan ju tydligen få en blödning vid menstid när man e gravid.. Jag försöker vila så mycke jag kan .. Tycker jag har mer växtvärk idag.. Har du kännt av det?:)

Svar på tråden Aprilbebis 2012