• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Angiiee
    Milljor skrev 2011-08-12 09:42:25 följande:
    Hahaha är det sånt? då har ni ju anlagen i släkten :) Jag tror men är inte helt säker att är man gravid med tvillingar så stegrar hcg snabbare.....så vem vet kanske är det två små frön där inne!?

Har du ringt BM ännu? Jag skulle nog ringa direkt och be om tidigt vul......:)
    Är ju bara i v.4  3+2 , kan man göra vul redan nu ?
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-12 09:58:28 följande:
    Är ju bara i v.4  3+2 , kan man göra vul redan nu ?
    Asså, de kan ju se att din livmoder har börjat förbereda sig men tror inte att de kan se så mkt mer. Det är ju trots allt bara 1mm .
  • Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:05:10 följande:
    Asså, de kan ju se att din livmoder har börjat förbereda sig men tror inte att de kan se så mkt mer. Det är ju trots allt bara 1mm .
    hmm, ok.. får väl ringa in idag och kolla. :D
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:05:10 följande:
    Håller med det är ju väldigt tidigt men kanske om 1-2 veckor.... jag vet att jag varit så tidigt som 4+5 och då syntes det att det var något där dock väldans lite :)
  • Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-12 10:10:33 följande:
    Håller med det är ju väldigt tidigt men kanske om 1-2 veckor.... jag vet att jag varit så tidigt som 4+5 och då syntes det att det var något där dock väldans lite :)
    När jag väntade sonen gjorde jag ett VUL pga blödningar i v5+2 och då sågs endast gulesäcken då min son hade gömt sig bakom. Veckan efter (6+3) kunde vi se att hjärtat hade börjat slå. =)
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:20:35 följande:
    När jag väntade sonen gjorde jag ett VUL pga blödningar i v5+2 och då sågs endast gulesäcken då min son hade gömt sig bakom. Veckan efter (6+3) kunde vi se att hjärtat hade börjat slå. =)
    Åh hörde du hjärtat i 6+3????

ska ju på vul näst afredag då är jag i 6+3......hoppas så inneligt att vi får se hjärtat slå! Skulle bli så verkligt då :)

Min sambo ska följa med då också...tror de är bra så han verkligen förstår att det är " på riktigt" :)

Har era respektive följt med på första vul?
  • Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-12 10:37:15 följande:
    Åh hörde du hjärtat i 6+3????

ska ju på vul näst afredag då är jag i 6+3......hoppas så inneligt att vi får se hjärtat slå! Skulle bli så verkligt då :)

Min sambo ska följa med då också...tror de är bra så han verkligen förstår att det är " på riktigt" :)

Har era respektive följt med på första vul?
    Vi kunde inte höra det utan vi såg att det slog.

Min man har följt med på nästintill alla besök.
    (Jag går på specmvc så det blir väääldigt många)  
  • Smarkan
    Ljushuvudet skrev 2011-08-11 21:47:36 följande:

Min man är så gullig när han klappar på magen och ska hälsa på bebisen, försöker förklara att det är så tidigt att det nästan inte finns ju..haha..Ikväll har jag haft väldigt ont i svanken och varit supertrött, brukar vara en nattuggla som kan sitta upp till 1-2 men nu gäspade jag redan vid 20-tiden.

Jag har också blivit otroligt trött. Kan nästan inte vakna på morgonen. Nu har jag min sista semestervecka ´så jag kan sova hur och när jag vill men blir värre nästa vecka om tröttheten håller i sig när man börjar jobbet.
    Ja men det är bra din man bryr sig och är lika glad. MIn sambo har nog inte riktigt förstått det , eller han har förstått det men har svårt att smälta det.
  • Tokstolla
    Smarkan skrev 2011-08-12 11:06:50 följande:
    Jag har också blivit otroligt trött. Kan nästan inte vakna på morgonen. Nu har jag min sista semestervecka ´så jag kan sova hur och när jag vill men blir värre nästa vecka om tröttheten håller i sig när man börjar jobbet.
    Ja men det är bra din man bryr sig och är lika glad. MIn sambo har nog inte riktigt förstått det , eller han har förstått det men har svårt att smälta det.
    Jag har ännu inte sagt ngt till min  
    (Han tog vårt förra mf för hårt så jag tänkte vänta lite iaf) 
  • Smarkan
    Tokstolla skrev 2011-08-12 11:14:09 följande:
    Jag har ännu inte sagt ngt till min  
    (Han tog vårt förra mf för hårt så jag tänkte vänta lite iaf) 
    Vilken vecka är du i nu? Är det inte svårt ändå att hålla sig från att berätta ?
    Måste bli att man inte vågar glädjas på samma sätt när man haft mf en gång.
    I vilken vecka var det du fick mf förra gången?
Svar på tråden Aprilbebis 2012