• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    Ljushuvudet skrev 2011-08-12 14:54:03 följande:
    Håller andan varje gång man går på toa, fast det är annorlunda än i juli då jag fick blödning ganska omgående och då forsade det verkligen. Jaja, man är la lite nojig

Ni är bra på att producera text iaf, kul så man får ngt att läsa!
    Ja toabesöken är ju en mardröm.......detvar så jag upptäckte min senaste MF och det sitter kvar buhuuuu hemska känsla att se färskt blod på pappret.
  • Simpan

Är det någon som vill lägga in mig i listan? (skriver från mobil)
    simpan (3e barnet, 33 år)

• HannaPannas

Hej..
    Är beräknad till 16/4 men har haft två MA så jag väntar med att skriva in mig i listan...
    Är det ngn mer som  får rysningar och gåshud? Enda sedan jag plussade får jag liksom rysningar som följs av gåshud över hela kroppen...Har inte hört detta som ett gravsymtom innan..kan det bero på hormonerna? (är orolig för MA igen så jag hoppas det är ett gravsymtom och inte ett MA, MF-symtom)

Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla
  • klemma

Eftersom jag ändå smygläser tråden så kan jag ju lika gärna säga hej... så HEJ!! :)

BF 12 april med andra barnet. Är 33 år och bor i Helsingborg. Plussade i Söndags, det tog 3 test innan vi förstod att det var sant :)

Skulle någon vilja lägga till mig i listan? Är med via mobilen. Tack!!

• Ljushuvudet

Maximumtaste:

jag har molande värk nere vid livmodern så jag antar att det är vad som kallas för växtvärk, igår hade jag väldigt ont i svanken och var trött i den. Natten tillbringades ju på akuten då min man fick yrsel, väldigt ont i huvudet och var inflammerad i ögat som även hängde ner på höger sida. Misstanke om stroke men som tur efter tester så var det inte det, men det har nog aldrig gått såfort att komma in på akuten. Satt och höll på att kissa på mig när de undersökte honom men jag vågade heller inte gå ifrån. Nu visade det sig att det är en väldigt inflammation i ögat som spridit sig till muskeln runt ögat, de tror att det är ev ngt mer problem men han ska på återbesök på måndag och behandlas nu med steroider. ja, sicken natt

• Ljushuvudet
    Nalle  27/3 
    Monisen (andra barnet, 30 år) 

Nalle 1/4 
    Sahara 28 (första barnet 28 år) 

Nalle2/4
    Simpan

Nalle 6/4 
    Vilse på Vintergatan (första barnet, 32 år) 

Nalle 7/4 
    Samhain Sally (första barnet 29 år) 

Nalle 8/4 
    Sand84 (första barnet, 27år)
    Anilo (första barnet, 28år)

Nalle 9/4 
    pinkiepie (andra barnet, 33 år)
    emeilee (första barnet, 25år)
    Milljor (första barnet, 33 år)

Nalle 10/4
    Malinmariatherese (första barnet, 21 år)

Nalle 11/4 
    MissMollis (första barnet, 32 år) 

Nalle12/4
    Klemma (andra barnet, 33 år, Helsingborg)

Nalle  13/4
    Våren12 (andra barnet, 28 år)

Nalle 14/4 
    Mauritius (andra barnet 34 år) 
    JohannaB (första barnet 28 år)

Nalle 17/4 
    Alexaa (första barnet, 26år) 

Nalle 18/4 
    Kiyona (första barnet, 32 år)

Nalle 20/4 
    Sockerbrallan (första barnet, 28 år) 
    Ninacrt (andra barnet, 30år)

Nalle 22/4 
    Myessence (första barnet, 21 år) 

Nalle 24/4 
    Angiiee (första barnet, 23 år
  • Milljor
    Ljushuvudet skrev 2011-08-12 15:41:52 följande:
    Maximumtaste:

jag har molande värk nere vid livmodern så jag antar att det är vad som kallas för växtvärk, igår hade jag väldigt ont i svanken och var trött i den. Natten tillbringades ju på akuten då min man fick yrsel, väldigt ont i huvudet och var inflammerad i ögat som även hängde ner på höger sida. Misstanke om stroke men som tur efter tester så var det inte det, men det har nog aldrig gått såfort att komma in på akuten. Satt och höll på att kissa på mig när de undersökte honom men jag vågade heller inte gå ifrån. Nu visade det sig att det är en väldigt inflammation i ögat som spridit sig till muskeln runt ögat, de tror att det är ev ngt mer problem men han ska på återbesök på måndag och behandlas nu med steroider. ja, sicken natt
    Oj vilken natt som du säger. Skönt att det inte var stroke iaf och bra att de tar det på allvar.
  • Ljushuvudet

Ja, men det kändes ju lite konstigt om han skulle få stroke vid bara 37 års ålder, men men man vet aldrig, bra att se att sjukvården funkar. Fast inte vad man behöver när man är nygravid och med allt vad det innebär

Är det normalt att svettas som en gris? Kan knappt röra mig förrän jag börjar svettas.

• Milljor
    Ljushuvudet skrev 2011-08-12 15:49:28 följande:
    Ja, men det kändes ju lite konstigt om han skulle få stroke vid bara 37 års ålder, men men man vet aldrig, bra att se att sjukvården funkar. Fast inte vad man behöver när man är nygravid och med allt vad det innebär

Är det normalt att svettas som en gris? Kan knappt röra mig förrän jag börjar svettas.
    Svettas nja det vet jag faktiskt inte. Men inte otroligt hormoner kan ju göra lite vad som helst med kroppen.

Nu checkar jag snart ut och tar helg ska iväg till Norrtälje på kräftskiva och annat hela helgen....kommer sakna er för kommer nog bara hinna kika in då och då via mobilen. Men på måndag är jag här igen :)

HA det så bra i helgen med era små frön!
Svar på tråden Aprilbebis 2012