• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • MissMollis
    Mauritius skrev 2011-08-12 12:36:09 följande:
    Hoppas du får behålla din bebis.. Jag blöder ganska mycket nu.. Men har inte ont...

Tack d samma!! O jag har inte heller ont men d känns ju rätt hopplöst ärligt talat.. Känner mig sjukt nere ush. Men hoppas att få tag på BM snart så kanske d känns lite bättre sen. Nu hoppas vi!!
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 10:52:14 följande:
    Vi kunde inte höra det utan vi såg att det slog.

Min man har följt med på nästintill alla besök.
    (Jag går på specmvc så det blir väääldigt många)  
    Jag är nöjd om jag ser det slå :) räknar ner tillnästa fredag.....tiden går ju så långsamt!
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 11:14:09 följande:
    Jag har ännu inte sagt ngt till min  
    (Han tog vårt förra mf för hårt så jag tänkte vänta lite iaf) 
    Åh har du inte? Att du klarar att hålla dig.....skulle jag nog inte kunna :) men förstår om han tog MF hårt
  • Milljor
    MissMollis skrev 2011-08-12 11:28:09 följande:
    Men va faaaaan!!!! (ursäkta) Nu har jag oxå fått en blödning, ljusrött/rosa och är en vecka över bim idag.... Jag orkar fn inte med ett nytt mf. Siitter o väntar på att BM ska ringa upp känns som en evighet! fy!
    Men åh lider med dig vet precis hur du känner dig. När jag fick mitt mf i somras.....satt jag med och vänta vid telefonen tiden går så sakta :( Håller verkligen tummarna att det inte är ngt mf utan bara en blödning som kan komma. *styrkekram*
  • Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-12 12:47:47 följande:
    Åh har du inte? Att du klarar att hålla dig.....skulle jag nog inte kunna :) men förstår om han tog MF hårt
    jo, han låg sömnlös i flera månader och grät =(
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 11:53:21 följande:
    Måste hålla mig då min man har lätt att gå in i depressionssvackor och har är på väg upp från en så att säga något nu som inte går bra är ju som att göra honom en björntjänst. Däremot har jag berättat för min mamma och min mormor.  
    Vår första grav. slutade i mf i v7.
    Nu är jag i v5.  
    Då gör du nog klokt i att hålla tyset ett tag till! Starkt gjort av dig
  • Milljor
    blixten3 skrev 2011-08-12 11:57:31 följande:
    Jag har plussat idag!!
    Hjälp! =)
    Hur kan något så underbart kännas så skrämmande?
    Så som vi har längtat!

Kan fortfarande inte förstå!

<3lycklig<3

BF 20/4 -2012
    Stort Grattis!!!!

visst är det så...underbart OCH skrämmande!
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-12 12:50:37 följande:
    jo, han låg sömnlös i flera månader och grät =(
    oj, du verkar dock stark så villen tur att ni har varandra och att du kanske kan vara den starka då om du förstår mig....
  • JohannaB

Åh vad jag nojar för mf! Hur kommer man över en sådan noja? Jag vet ju att jag inte kan göra något själv, kommer dte så så kommer det. Jag försöker leva supersunt, men jag kan inte sluta noja.... vad gör man??!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012