• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Tom Araya
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-12 16:03:17 följande:

Utfallet påvisar på ett riktigt bra sätt hur missvisande och överflödiga dessa enkäter är. 

Man undrar ju om det ens finns en kuk på 30 cm? Ens som "freak of nature". Det borde vara belagt i så fall? Motsatt har ju alla som påstått något liknande bevisats vara charlataner. 

Jag har för mig att jag läst någonstans att världen största (säkerligen uppmätt?) ska vara 36 eller om det var 38.
    Men över 30+'are går det nog 1 på hundratusentals.
  • Anonym (Snygga Lisa)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-12 15:56:02 följande:
    Och efteråt slickar jag den gärna ren igen????
    Naaaw, ja man ska vara snäll mot kuken om den varit duktig.
  • Anonym (What?)

Visste inte om det finns vandrande penisar öht? Förvånad

• Anonym (Reality check)
    Tom Araya skrev 2022-03-12 16:07:26 följande:
    Jag har för mig att jag läst någonstans att världen största (säkerligen uppmätt?) ska vara 36 eller om det var 38.
    Men över 30+'are går det nog 1 på hundratusentals.

Varenda en som påstått dylikt har visat sig sig bluffa eller vägra bevisa. De kan bli världskändisar ändå. Typ Jonah Falcon. Han påstår att han har världens längsta(34 cm, tror jag) men vägrar samtidigt att låta någon verifiera. Det räcker gott för artiklar, wikisida och världskändisskap. 
    Nu finns det ju flera vittnen som regnat på hans parad och påstått att den är drygt hälften av det han påstår, men ändå. 

• Anonym (Hmm)

Om en kuk blir över 30 cm så är det ju en fot....

• Anonym (Reality check)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-03-12 19:18:43 följande:

Om en kuk blir över 30 cm så är det ju en fot....

Lika kul som första gången det skrevs i tråden.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-12 19:41:52 följande:
    Lika kul som första gången det skrevs i tråden.
    Jaa, visst är det hysteriskt roligt, hahaha
  • Tom Araya
    Anonym (Reality check) skrev 2022-03-12 16:37:46 följande:

Varenda en som påstått dylikt har visat sig sig bluffa eller vägra bevisa. De kan bli världskändisar ändå. Typ Jonah Falcon. Han påstår att han har världens längsta(34 cm, tror jag) men vägrar samtidigt att låta någon verifiera. Det räcker gott för artiklar, wikisida och världskändisskap. 
    Nu finns det ju flera vittnen som regnat på hans parad och påstått att den är drygt hälften av det han påstår, men ändå. 

drygt 47 centimeter alltså. Vid röntgen av hans "paket" visar det sig att Roberto Esquivel Cabrera påstår sig ha en snorre på hela 18,9 tum= 472,5 mm, själva penisen bara är på 6,5-7 tum=162,5 - 175 mm, resten är lös förhud. Han har hela livet försökt att förlängda den med bl.a. vikter i förhuden.

Enligt denna film har Jonah Falcon en drule på hela 13,5 tum i erigerat tillstånd= 337,5 mm, alltså knappt 34 cm.

Enligt denna sida är väldens uppmätt längsta penis 35 cm i erigerat tillstånd.
    Hur lång är världens längsta, uppmätta erigerade penis? (quizstone.se)

• Anonym (Jessica)

Största jag varit med var 26 cm nånting. Sen har det väl blivit ett antal 20+cm. Dock så har jag sett en på 31 cm. Den var groteskt stor

• Anonym (Hmm)
    Tom Araya skrev 2022-03-13 00:49:41 följande:
    drygt 47 centimeter alltså. Vid röntgen av hans "paket" visar det sig att Roberto Esquivel Cabrera påstår sig ha en snorre på hela 18,9 tum= 472,5 mm, själva penisen bara är på 6,5-7 tum=162,5 - 175 mm, resten är lös förhud. Han har hela livet försökt att förlängda den med bl.a. vikter i förhuden.

Enligt denna film har Jonah Falcon en drule på hela 13,5 tum i erigerat tillstånd= 337,5 mm, alltså knappt 34 cm.

Enligt denna sida är väldens uppmätt längsta penis 35 cm i erigerat tillstånd.
    Hur lång är världens längsta, uppmätta erigerade penis? (quizstone.se)

Rätt spännande att man kan lägga ner så mycket tid/insats på en annan mans penis kan jag tycka ...intresseklubben måste ju ha fyllt hela anteckningsblocket.
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?