• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Största) skrev 2022-03-11 13:59:44 följande:
    Jag vill inte ligga med någon annan. Har aldrig tyckt sex varit speciellt skönt ändå så så jag är nöjd som det är nu 
    Då är det ju inget problem. Tråkigt att du inte kan njuta av sex, sex är en stor del av mitt liv och jag skulle inte klara mig utan.
  • Anonym (Största)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-11 14:01:34 följande:
    Då är det ju inget problem. Tråkigt att du inte kan njuta av sex, sex är en stor del av mitt liv och jag skulle inte klara mig utan.
    Men njuter du på riktigt av sex? Hur gör du det? Aldrig förstått vad som är skönt? 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (One Eyed Monster) skrev 2022-03-11 13:52:48 följande:
    Träffa kvinnor. Män är bara själviska. Kvinnor vet hur en kvinna vill ha det. Bara att välja storlek på dildo sedan.
    Eh nej. Jag tex är ingen fan av oralsex och en dildo kan absolut inte ersätta en kuk överhuvudtaget 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Största) skrev 2022-03-11 14:04:14 följande:
    Men njuter du på riktigt av sex? Hur gör du det? Aldrig förstått vad som är skönt? 
    Sex är ofantligt skönt. Hade aldrig någonsin velat ha ett liv utan bra sex. Är kvinna. Får du inte orgasm när du onanerar heller?
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Största) skrev 2022-03-11 14:04:14 följande:
    Inte alltid. Det krävs mycket av mannen för att jag ska njuta. Han ska vara snygg, vältränad och ha stor kuk. 

Jag antar dina män inte heller är uthålliga? Jag behöver ganska långt samlag innan jag "kommer igång" ordentligt. Sen om du inte tänder på din man så hjälper ju inget av detta...men det förstår du väl själv?
  • Anonym (One Eyed Monster)
    Anonym (Nej) skrev 2022-03-11 15:53:15 följande:
    Eh nej. Jag tex är ingen fan av oralsex och en dildo kan absolut inte ersätta en kuk överhuvudtaget 
    Jag svarade någon som har ett annat nick, har du två konton här?
  • Anonym (Hjärnan)

Nio stycken som varit med någon?
    Haha! på FL behöver det inte vara sant kan lika gärna vara något man drömmer om.

• Anonym (Hjärnan)
    Anonym (Hjärnan) skrev 2022-03-11 19:13:05 följande:

Haha! på FL behöver det inte vara sant kan lika gärna vara något man drömmer om.

Varit med någon över 30 cm lång kuk.
    (När ska det gå att redigera sina inlägg på detta ställe?)
  • Anonym (8cm djup)
    Anonym (Hjärnan) skrev 2022-03-11 19:13:05 följande:

Det är nog så som jag påpekat att ser man något chockerande stort så överdriver man hur stort msn tror det är. Vithaj på redan enorma 5meter blir tio meter enligt ögonvittnen. 10meters krokodiler som skjuts visar sig vara 5 meter. Är jättevanligt att stora saker blir ännu större när man beskriver dem och uppskattar längden.

Så finner inte alls den erfarenheten av att se 30cms jättepenisar som ovanlig. Men en kontrollmätning skulle visa kanske 20?

Jag är dvärg/kortväxt 130cm och det är nog lite samma med små saker upplevs ännu mindre när någon tror jag får plats i en liten väska eller att han kan bada mig i handfatet eller kan hänga från hans stånd utan att det gör ont.
  • Anonym (känsel före size)

Har aldrig mätt någons kuk. Varit med ca 30-40 män men är ingen fan av långa, tjocka kukar. Får lätt ont, infektioner och skav i underlivet så alltför tjock kuk blir tufft och gör mest skada och de väldigt långa stöter i livmodern och gör mig öm i magen. Tror att ca 13-14 i omkrets och 16-18 cm längd är skönast om jag mäter med mitt måttband här och nu.

Estetiskt sett tycker jag en kuk med lite kraftigare ollon är sexigast och en inte alltför ådrig kuk. Tycker om när den är hård och ståtlig och ser len och inbjudande ut med lite mindre förhud som dras tillbaka helt. Om skurna är snygga men tråkiga att vara med och mindre känsliga, Jag gillar att leka med förhuden och sensationer, roligare att suga en man med förhud.

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?