Intressant att läsa hur det går för er och bebisar. Just samsovning är något jag funderat jättelänge på. Min oro har varit att jag inte skulle kunna slappna av ordentligt med bebis brevid oss i sängen och därför inte få ordentligt med sömn. Och utan sömn funkar man väl inte så bra som förälder. Men å andra sidan, om barnet bara skriker när det ska sova nån annanstans så får man ju ingen sömn heller. Klurigt det där... Jaja, än är inte min bebis ute, så vi får ta det när han kommer.
Cannelle: Låter som du har haft det tufft med svärföräldrarna, skönt att de åkt nu i alla fall. Du undrade varför min fästman är emot kuddar. Det är helt enkelt bara för de rekommendationer vi har fått här i England av alla barnmorskor, han tycker det är bättre att vi går efter deras råd. Men som någon skrev här i tråden kanske den bästa lösningen är att ha kudde i vagnen men inte i vaggan/spjälsängen. Vi får tänka på saken...
Vecka 36+0 för mig idag, så fyra veckor till due date. Sista dagen på jobbet idag, mycket underligt känsla...