Tack for infon om baby-spa, Cannelle! Jag har faktiskt hort talas om de dar flytringarna kring halsen,det var faktiskt min sambo Henry som berattade om dem for nagra manader sen.Jag tyckte det lat lite konstigt, men det verkar ju uppenbart funka. Det verkar ju hur mysigt som helst for bebisen, vill garna att Lucian far uppleva det.
Jag forsoker ta sa mycket bilder jag kan och tanker absolut borja filma mer. Det ar ju synd att jag inte kan kanna mig lite snyggare pa bilderna bara, haha. Mitt har ar som en vild buske och jag har nog aldrig haft sa morka ringar under ogonen forut. Lucian vill knappt sova, de enda gangen han ar tyst ar nar han ammar och det vill ha gora i stort sett hela tiden. Mina brost har borjat fyllas med mjolk nu och de ommar verkligen. Vi ar lite oroliga att han inte bajsat mycket, men nar vi ringde barnmorskan igar och fragade sa de att det inte var nan fara.
Jag skulle garna ses! Bebistraff later jattekul. Kanner bara en annan svensk mamma i London och vill garna lara kanna fler. Bra att bebisarna far ova upp svenska spraket med, jag villi af att Lucian ska bli tvasprakig. Vore kul att veta mer om er, t ex var i Sverige ni ar ifran, hur lange ni bott i London och vad ni heter :) Jag har bott har sen 2002, flyttade hit efter studenten, fodd i Stockholm och heter Moa
Har en BA i Media & Sociology fran Goldsmiths och jobbar som mediaresearcher for ett svenskt software/PR-foretagi Old Street (men mammaledig nu forstas i atminstone 9 manader). Bor i West Norwood/Dulwich, SE27, tillsammans med vara katter Basse och Elsa och nu Lucian forstas.
Forresten, Cannelle, du skrev forut att din man skulle vara bortrest. Visst hittade du en doula? Hur gick det? Funkade det bra? Henry ska ivag over en helg i slutet av juli o jag oroar mig redan for hur jag ska klara det.
Forr