Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 14:59:28 följande:
    Haha jag bara chansade, jag vet knappt vad blodkorv är  
    Men det låter äckligt.
    Jag trodde inte jag var kinkig när det kommer till mat, men på senare tid har jag kommit fram till att jag inte skulle fixa varken svartsoppa eller råbiff, inte ens äggula. Jag vill inte vara respektlös mot någons mat här men jag skulle nog inte kunna svälja ner varken råbiff eller äggula, möjligtvis svartsoppa. Blod skrämmer mig inte, men rått kött och rått ägg? Yuck.
    Jag har dock inga problem att slicka anus.  
    Äter väl inte direkt rå äggula varje dag direkt. Men på pytt-i-panna (äter ni det ute i förorten ) är det gott eller till råbiff för den delen.  Jag räds varken äggula, rått kött eller anus .

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 15:31:48 följande:
    I förorten halalslaktar vi lamm på den gemensamma gården och odlar potatis i badkaret.

I badkaret? Jag trodde ni bröt upp parketten i vardagsrummet och odlade potatis där?
  • PrimitivMan

V

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 16:37:35 följande:
    Alltså alla kan väl hamna i trångmål, men att tillsätta någon som drivit två bolag i konkurs och haft Kronofogden efter sig kanske inte ska bli just ekonomisk talesperson...

Tja kan man ha Mona Sahlin som partiledare som har uppenbara problem att sköta sin privata ekonomi och för den delen ha brister vad gäller att förstå egna och skattebetalarnas pengar så kan det nog funka också. Inte för att jag vill försvara SD.

För den delen anser jag att det vore billigare för skattebetalarna om man gav politikerna var sitt kreditkort och låta de shoppa loss än låta dem hantera statsfinanserna.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 17:05:18 följande:
    Såklart man kan, men jag tycker inte att det är smart.

Eh, det är SD vi pratar om. Smart är liksom inte det jag tänker på då.
  • PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:07:37 följande:
    Som när Mikael Bindefeldt använder skattepengar till att köpa ballonger och fixa en fest. Samat att Annie Lööf använde skattepengar til len delfinshow. Är bra mycket mer pengar än vad Mona Sahlin använde.

Ok? Det är inte frågan om belopp (då finns det värre) utan principen. Den småskurna girigheten, arrogans i kombination med att vara puckad och tro det inte upptäcks. Det är illa nog med korrupta politiker men om de dessutom är korkade samtidigt??
  • PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:18:00 följande:
    Du är korkad själv. Lever på kretsloppets pengar och så gör du av dig med dem

Antagligen är jag det för jag har ingen aning om vad du pratar om nu. Ngn annan som gör det el är det bara jag?
  • PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:25:16 följande:
    Pengar återanvänds, så görs din lön.

En grov förenkling men oavsett vilket, vad har det att göra med fifflande politiker?
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 17:37:10 följande:
    PM jag är hungrig, dödar du en kamel med en tandpetare för min skull? 

Finns väldigt få kameler här. Går det lika bra med en häst?
  • PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:38:54 följande:
    Men du, hur många fler fifflar inte i Sverige.. En Hockeysupporter drog till 500 miljoner av skatteverket. Skulle alla i Sverige träda fram så skulle alla politikers misstag vara en droppe i havet.

möjligt, men det förklarar fortfarande inte din koppling mellan dina tankar om kretslopp och min intelligens.
Svar på tråden Trash-tråden