Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Märkliga alternativ: "Slå flugor"?? Är boka semester typiskt manligt eller kvinnligt? Märkligt att tvätta inte är med som alternativ. 

Däremot döda spindlar är en typisk manlig syssla här hemma och något jag får göra ofta. Vårt bostadsområde är ökänt för spindlar. Rensa avlopp har också alltid varit min lott.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-22 09:27:32 följande:
    Säger som och: berätta vad som händer.

Jag tittade på den där snutten och så får jag telefon (har ljudet på). Stänger ned fönstret (tror jag) och tar telefonen. Till min bestörtning ser jag att den fortfarande är igång i ett minifönster. Han komma något ljud men hann stänga ned snabbt (och inga avslöjande ljud). Oops

Anyway, handlingen är "Kvinna har förstoppning och sitter på toa och skiter. Kallar på doktor som sen kommer och tar och stoppar fingrar och annat i analen". Den där scenen när hon satt på toa dödade lusten för klippet för min del  
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 10:18:52 följande:
    Kom och lek psykolog nuråh?! Ge mig zoloft och shittz!

Ingen aning. Förutom att du är lite smågalen. Men du kan få den här låten:
    ">

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 10:55:06 följande:
    Haha fast jag äter inte traditionell julmat. Jag är skitjobbig.

För att inte gilla julen och inte bry dig om jultraditioner så har du väldigt många åsikter om hur julen skall firas . Vad har du för "julmat" då?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 11:21:07 följande:
    Nej, jag vill ha kameler, fjärilar och elefanter. Det är min enda åsikt. JAG gillar inte julmat, men struntar i vad som äts egentligen, jag äter aldrig hemma på jul så behöver aldrig laga mat

Men på julbord äter jag aldrig saker som prinskorv, julskinka, rödbetssallad, jansons frestelse (inte heller sill eller rökt lax eller kallskuret om det skulle finnas), ja och lite annat.

Jag äter köttbullar och potatis haha
    Eller grillad lax.

Vad äter du?
    Något manligt? 
    Du äter väl iaf inte kameler, fjärilar och elefanter . Haha är dte vad man hänger i julgranen ute i den invandrartäta förorten eller  ? 

Jag trodde du åt något exotiskt och kul. Fast svensk julmat kanske snart blir exotisk om man skall tro SD anhängarna. De hotar vår julskinka de j-a blattarna .

Jag gilar julmat i lagom mängder. Man blir rätt lätt trött på det. Men sill, lax, prinskorv, köttbullar, skinka etc. Rätt traditionell alltså. Dock inte kål eller lutfisk. 

Haha finns det något specifikt manlig julmat?  Kan inte komma på något. Mer än dricka snaps och äta sill. Det är lite manligt . Om man inte bitar av snapsen vilket är något vi rynkar på n'san åt här i den vilda södern.
  • PrimitivMan

Fan vad töntigt mitt inlägg såg ut med alla smileys. Och samma j-a smiley också. Borde haft med den här ju Tomte.

• PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 11:42:09 följande:
    ohh.. tomten *kåt*

Dirty Santa ja Tomte.

Hoho, finns det några stygga flickor här? Jasså, det finns det. Lägg dig över Santas knä så skall det bli utdelning av hårda klappar.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 11:55:35 följande:
    Fast.. jag är snäll. :C 

Då får du nog få besök av den där feta grötälskande fjanten till tomte istället . Fast det är en definitionsfråga dock vad som räknas som snäll. Det brukar gå rätt bra att hitta stygga saker.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 12:11:05 följande:
    :o *slänger papper på golvet och vägrar ta upp* Har jag vart stygg nu?

Det kan duga. Stygg Kakaa
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 14:42:18 följande:
    Ja det var gulliga smileysar PM, mycket manligt!

Manlig julmat...blodkorv? 

Ja visst är de?

Blodkorv är väl inte julmat? Eller är det? Har aldrig varit en del av vårt julfirande iaf. Annars är det rätt macho att äta blod. Åt svartsoppa (gåsblod) nyligen. Väldigt manligt tycker jag. Råbiff och rå ägg-gula är rätt manligt det med. Kanske inte julmat direkt dock. 

Just det ja. Nu skall jag berätta hur pervers jag är, som många kommer tycka är äckligare än att slicka rumpa eller svälja spema (anses normalt i den här tråden dock). Jag tycker det är gott med det feta på skinkan. Vill att det skall vara en vit fettkant på skinkan. Kinky eller hur? Andra av mina perversioner är att äta skinnet på kycklingen och att tycka det är gott med rå köttfärs. Ett sånt pervo jag är Skäms
Svar på tråden Trash-tråden