Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2012-11-23 09:06:41 följande:
    Nej. Det gör att man känner att man måste ge personen som gav underkläderna en möjlighet att få lite glädje av investeringen. Alltså har du chans på en ny dejt även om du sög vad gällde sexet första gången. Du bör nog tänka om, tycker du inte? 

Dessutom är det snart jul, och jag har ingen röd bh?  

Va fan! Ljög du om att det var ditt livs bästa 4 sekunder!!!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-23 09:21:50 följande:
    Vad är det för fel med svart nu då ???

Om jag får fråga..... 

Tycker du att svart känns juligt??
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-23 09:39:44 följande:
    Du skulle se helt fantastisk ut i en svart, eller möjligen grå, sopsäck, allvarligt, du är så vacker att det kvittar vad du har på dig, Gumman,Hjärta du kommer alltid glänsa. 

Din snålvarg. Du vill bara komma undan med att ge en rulle sopsäckar i julklapp istället för piffiga (men dyra) underkläder.
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-23 10:58:34 följande:
    Apropå sex slötittade jag på det där Fråga Olle igår. Jag har svårt att tänka mig något program som gör mig mer avtänd. Där var bland annat några tatuerade miffon som pippade på TV. Det var vidrigt och nästan tragiskt.

Var det vidriga att de var fula eller att de pippade i tv eller just kombinationen? Av någon anledning så blir man ofta utsatt av att se personer nakna som man absolut inte vill se nakna medans de man vill se nakna får man inte se. Borde vara tvärtom .

Sen å andra sidan tycker jag det är trevligt att folk trivs fastän de inte är modellsnygga. Men att visa upp sig i TV, bloggar etc är kanske inte nödvändigt.    
  • PrimitivMan

Jag funderar på att ha en "ärlighetsdag". Att under en dag bara säga sanningen utan att frisera, komma med vita lögner etc. Oavsett vad konsekvenserna blir, vare sig det är för en själv eller andra. 

Det mest intressanta vore att reflektera över hur ärlig är man egentligen? Dock bör man nog förvarna folk i sin omgivning om det. Typ ställ inga frågor som du inte klarar av svaret på. Vilket ju oftast är anledningen till att vi inte säger det vi tänker.

Det här med att "man skall altid tala sanning" är en av de största lögnerna vi intalar oss själva. Socialt umgänge vore väldigt svårt ifall vi sprang omkring och var ärliga hela tiden.  

Också intressant att veta vilka frågor personer skulle ställa om man sa att man kommer vara 100% ärlig oavsett vad frågan är. Personligen tror jag många är rädda att höra sanningar. Eller?  

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 11:30:15 följande:
    Det var nog det dummaste förslag jag någonsin läst på FL haha...

Dumt därför att det är oundvikligt att ljuga (av olika anledningar) eller dumt därför du anser "man talar ju alltid sanning ändå typ"?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 11:44:24 följande:
    Dumt för att lögnen besparar ofta våra medmänniskor smärta.
    Jag håller med dig fullständigt. Men det är inte det som folk i allmänhet anser. Utan att det viktigaste alltid är att säga sanningen. Vilket är en oerhört naiv inställning. Nu säger jag iof vad jag tänker alldeles för ofta redan dock.

• PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-23 13:44:15 följande:
    Kombinationen. Det är någonting med det där programmet som är så totalt osexigt. I försöken att göra sex naturligt och ta bort alla tabun blir det bara trist och osmakligt. Jag är konstig, jag pratar väldigt öppet om sex med den som jag ska eller kan tänka mig att ha sex med men jag skulle inte sitta och prata sex med kreti o pleti och de som gör det är osexiga i mina ögon. Det ska vara lite hemligt.

Ligger en del del i det. Dessutom är det inget självändamål att ta bort tabun. Bli tråkigare utan tabun allt blir så slätstruket och "ok".  Roligare när någon förfäras .

Överhuvudtaget ogilar jag folk som skall outa sig inför tv-kameror. Som det där programmet med familjerådgivning som filmas. God idé på ett sätt för det kan ge lite input till folk som är i samma situation, men osmakligt och alldeles för personligt. Förstår inte hur de tänker som ställer upp.

fast det är klart, vad är ett långt strävsamt liv jämfört med 2 min fame i tv?     
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-23 16:58:29 följande:
    Du har synnerligen god människokännedom, PM. Det uppväger nästan för de fyra sekunderna.

Haha tur det då . Men vilka härliga fyra sekunder!!! 

Skall vi testa att penetrera nästa gång och inte bara att du visar trosorna?  
  • PrimitivMan

Jag minns en "charmig" taxichaufför jag åkte med en gång i Houston. Han började färden med att berätta för mig hans syn på svarta för att sedan berätta sina eskapader med kvinnliga taxichaufförer (de som slipper betala med cash alltså). Dett var ehh intressant.Lärde mig mycket om "så fungerar en Redneck" på kort tid.  

Svar på tråden Trash-tråden