• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:50:13 följande:
    skit i allt detta....du piskar döda hästar där....du har så mkt positivt som du inte skall slösa på några puckon.
    Jag förstår precis vad du menar och du lär inte omvandla folk som inte vill lyssna
    som Ingmar Stenmark sa "det går inte att förklara för folk som in förstår" det lär han ha svarat då en journalist frågade honom hur det kändes att glida nerför en backe i så hög fart :)
    Mmm, du har rätt. Var bara tvungen att få ur mig allt jag ville säga.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:59:15 följande:
    ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...

Mmm du vet redan vart jag står i den här frågan...

Kvinnan måste varit vacker, synd att du inte kunde ta en bild, skulle älskat att se det du beskrivit. 
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 21:53:54 följande:
    Säga vad man vill om sumpis, men Rose, du ser hur inlägget bemöts. Vissa negativa energier blir man tyvärr aldrig av med. Folk har extremt svårt att förstå vad du skriver om. Varför vet jag inte, men man måste ha upplevt det på nära håll tror jag...Kram!
    Jadu, jag vet inte. Ibland undrar jag om jag skriver på svenska eller kinesiska. Seriös.

Tack. Hjärta
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:59:15 följande:
    ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...
    Inte burka men Niqab kan vara sexig. Som jag har sagt innan så ska jag köpa en sån nästa gång jag besöker en arabland. Helt klart.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 22:03:31 följande:
    Inte burka men Niqab kan vara sexig. Som jag har sagt innan så ska jag köpa en sån nästa gång jag besöker en arabland. Helt klart.

Ja sant, niqab är helt klart att föredra. Jag slarvar och skriver burka ibland, men menar faktiskt niqab haha...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:01:20 följande:
    Mmm du vet redan vart jag står i den här frågan...

Kvinnan måste varit vacker, synd att du inte kunde ta en bild, skulle älskat att se det du beskrivit. 
    Hmm jag tar gärna bild på dig i stället!
  • I Blackrose I

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:04:42 följande:
    Ja sant, niqab är helt klart att föredra. Jag slarvar och skriver burka ibland, men menar faktiskt niqab haha...
  • I Blackrose I

Vad tycks Aynrand?

• Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 22:07:57 följande:

Vad tycks Aynrand?

vackra ögon!
Svar på tråden Trash-tråden