• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:09:01 följande:
    vackra ögon!
    Tack. Kyss
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:59:15 följande:
    ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...
    Jag tycker att burka kan vara snyggt om den är väldigt åtsittande nedtill samt att man har ett hårt åtdraget skärp runt midjan så att kurvorna syns. Högklackat bärs även till.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-18 22:12:10 följande:
    Jag tycker att burka kan vara snyggt om den är väldigt åtsittande nedtill samt att man har ett hårt åtdraget skärp runt midjan så att kurvorna syns. Högklackat bärs även till.
  • I Blackrose I

lille Birger skrev 2011-09-18 22:12:10 följande:
    Glömde bilden

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:14:50 följande:
    what about this?

Hehe, var precis på väg att lägga in samma bild.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 22:15:36 följande:
    Tänkte precis klistra in den!!!
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 22:15:54 följande:
    Hehe, var precis på väg att lägga in samma bild.
Svar på tråden Trash-tråden