• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:25:30 följande:
    god natt alla vänner skall sova nu
    Sov gott. Jag ska också hoppa in i duschen och gå och lägga mig. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:25:30 följande:
    god natt alla vänner skall sova nu
    God natt och tack för bilden, den har redan lagts in i min samling! Kan vara bra att ha i framtiden.
  • I Blackrose I

Gonatt guys. Nalle{#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault

jag skulle faktiskt vilja ha burka ibland, inte för att jag vill skyla mig och skydda männen från frestelse utan för att det skulle vara så jävla nice att gå runt och kunna se ut hur som helst och man kan typ glo på folk och klia sig i skrevet på stan.

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-18 22:44:44 följande:
    jag skulle faktiskt vilja ha burka ibland, inte för att jag vill skyla mig och skydda männen från frestelse utan för att det skulle vara så jävla nice att gå runt och kunna se ut hur som helst och man kan typ glo på folk och klia sig i skrevet på stan.
    Ja, det hade varit fint. Men om du ska klia dig mellan benen måste du väl antingen dra ur din arm ur ärmen och ha den innanför plagget eller lyfta upp burkan underifrån för att få in handen innanför(?), iom att det är ett enda stort plagg.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-18 22:59:38 följande:
    Ja, det hade varit fint. Men om du ska klia dig mellan benen måste du väl antingen dra ur din arm ur ärmen och ha den innanför plagget eller lyfta upp burkan underifrån för att få in handen innanför(?), iom att det är ett enda stort plagg.
    Det är typ inga ärmar, man har armar och allting under men så finns det flikar man kan sticka ut händerna genom om man måste ta tag i något! Har jag sett på jobbet när de ska visa biljetten
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-18 23:07:12 följande:
    Det är typ inga ärmar, man har armar och allting under men så finns det flikar man kan sticka ut händerna genom om man måste ta tag i något! Har jag sett på jobbet när de ska visa biljetten
    jaha?
    har de våta fingra ibland vilket skulle tyda att en del gör som du skulle vilja göra ;)
Svar på tråden Trash-tråden