• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-19 18:57:40 följande:
    Hahaha, ni är ju för roliga!!!!

Själv piercade jag tungan när jag var 17 och det var ju som en orgasm i sig, grym adrenalinkick! Hade nog kunnat se ut som en nåldyna vid det här laget om det inte var för att det inte är speciellt uppskattat inom mitt yrke. Så jag är väldigt glad att jag hade kvar den upplevelsen tills jag var gammal nog att ta beslutet själv och dessutom minnas upplevelsen!

Hahaha jag piercade min tunga när jag var 18 tror jag, tog faktiskt inte ut den förän några månader sedan. Sedan ångrade jag mig och försökte trycka igenom den igen, men det GICK inte! Fast det bara gått någon vecka. 
  • Yoyna

Och: Hon har vuxit upp med hund och deras barn är i skolåldern. Hunden är några år så den är väl ingen valp men behöver kanske behandlas som det de första månaderna iaf.

Som sagt, jag (som vuxit upp med extremt väldresserade jakthundar) skulle inte ha tagit den hunden men jag skulle å andra sidan inte någon hund alls eftersom jag inte är speciellt djurkär.

• Yoyna

Hej NG!

Ja, tungan är ju i princip bara en muskel och drar ihop sig väldig fort. vilken miss du!

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-19 19:00:30 följande:
    Hahaha jag piercade min tunga när jag var 18 tror jag, tog faktiskt inte ut den förän några månader sedan. Sedan ångrade jag mig och försökte trycka igenom den igen, men det GICK inte! Fast det bara gått någon vecka. 
    Det är som min läpp-piercing, den trillade ur och försvann så jag tänkte att jag skulle sticka iväg och köpa en ny stav men väntade ett par dagar och då var det redan kört! Ihopväxt! Jag måste ta ur min intimpiercing innan jag kalvar och den kommer säkert växa ihop också på nolltid.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:05:18 följande:
    Det är som min läpp-piercing, den trillade ur och försvann så jag tänkte att jag skulle sticka iväg och köpa en ny stav men väntade ett par dagar och då var det redan kört! Ihopväxt! Jag måste ta ur min intimpiercing innan jag kalvar och den kommer säkert växa ihop också på nolltid.

Jag vill pierca bröstvårtan, eller båda, får se.
    Var har du din intimpiercing? Alltså which part liksom... 
  • Yoyna

Mrs, du får väl ta ut den när du är på förlossningen och sätta in den direkt efter, det funkar!

• Yoyna

NG, skulle jag gärna göra...

Bröstvårtorna är snyggt om man har lagom stora bröstvårtor. (mina är för små) sen har jag sett många bröstvårtor som inte är snygga när man väl tar bort piercingen. Inte så kul.

Svar på tråden Trash-tråden