• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-19 19:08:13 följande:
    Jag vill pierca bröstvårtan, eller båda, får se.
    Var har du din intimpiercing? Alltså which part liksom... 
    klitoriskappan!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 19:10:25 följande:
    Mrs, du får väl ta ut den när du är på förlossningen och sätta in den direkt efter, det funkar!
    Nja jag har en ring som man måste ha värsta tången för att få ur och sätta i, jag har ingen sån tång, har försökt få ur den själv här hemma men det går verkligen inte så jag måste nog gå till nån piercingstudio och plocka ur den.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-19 19:12:46 följande:
    NG, skulle jag gärna göra...

Bröstvårtorna är snyggt om man har lagom stora bröstvårtor. (mina är för små) sen har jag sett många bröstvårtor som inte är snygga när man väl tar bort piercingen. Inte så kul.

Mina är ganska stora, älskar saker i bröstvårtorna...

Hur ser de ut när man tar bort den? Kaputt? 
  • MrsAssault

Det kändes iofs inte alls att sätta dit den. Var störtlöjligt jag trodde det skulle göra ont men det kändes verkligen ingenting och var inte ens ömt efteråt, läkte på några dagar. Så jag kan nog sätta dit den igen även om det växer ihop

• MrsAssault

Asså är foglossning farligt på nåt sätt eller gör det bara ont? Jag tror jag kanske börjar få lite, eller när jag går mkt så får jag pissont i svanskotan och typ ljumskarna. Vill inte behöva sluta jobba för tidigt, har liksom inte råd med det, tänkte föda ombord på tåget haha

• och
    Yoyna skrev 2011-09-19 19:01:19 följande:
    Och: Hon har vuxit upp med hund och deras barn är i skolåldern. Hunden är några år så den är väl ingen valp men behöver kanske behandlas som det de första månaderna iaf.

Som sagt, jag (som vuxit upp med extremt väldresserade jakthundar) skulle inte ha tagit den hunden men jag skulle å andra sidan inte någon hund alls eftersom jag inte är speciellt djurkär.
    Det låter ju bra. Solig

Ursäkta mina långa utläggningar, men jag har sett hundar fara väldigt illa, och kan inte låta bli att föreläsa när ämnet kommer på tal .  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-19 19:18:35 följande:

Mina är ganska stora, älskar saker i bröstvårtorna...

Hur ser de ut när man tar bort den? Kaputt? 

Ja, jag tycker oxå det kan vara grymt sexigt!

De jag sett som inte varit snygga har haft stora hål som inte dragit ihop sig och så har jag upplevt att den pieracde bröstvårtan varit större än den icke piercade. 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:16:21 följande:
    Nja jag har en ring som man måste ha värsta tången för att få ur och sätta i, jag har ingen sån tång, har försökt få ur den själv här hemma men det går verkligen inte så jag måste nog gå till nån piercingstudio och plocka ur den.

Hmm... Kan du inte ha en alternativ ring/halvring/böjd stav ett tag bara?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:23:08 följande:
    Asså är foglossning farligt på nåt sätt eller gör det bara ont? Jag tror jag kanske börjar få lite, eller när jag går mkt så får jag pissont i svanskotan och typ ljumskarna. Vill inte behöva sluta jobba för tidigt, har liksom inte råd med det, tänkte föda ombord på tåget haha
    Foglossning är inte farligt men kan göra väldigt ont, i värsta fall så att din rörelseförmåga blir begränsad. Är det så att du börjar känna av det och har som ambition att jobba hela vägen ut så skulle jag råda dig att redan nu ta kontakt med din bm och via henne få träffa en sjukgymnast som kan visa dig övingar och rätt rörelser för att minska/lindra besvären. Ev prova ut ett stödbälte.
Svar på tråden Trash-tråden