Anonym (JA) skrev 2011-08-30 14:42:19 följande:
Men det spelar ingen roll vad du säger! Jag har datumet på brevet från KFM och jag ringde UC IDAG och frågade om eventuella prickar och jag hade INGEN. Vad är det du inte fattar??? Dessutom är det från FYRA olika inkassobolag och dom legat där mellan 2-6 månader.
Jaja, dom skriver alltid att dom ska skicka ut delgivningsmän varför har fortfarande ingen knackat på min dörr??
DU som jobbar med detta, kan du svara på det? Varför har jag inte fått en prick än?
2011-02-14 fick jag brevet från KFM där det står att ja ska skicka in delgivningskvittot annars skickar dom ut delgivningsman blablabla. (vilket jag EJ skickade in) 2011-08-26 BETALADE jag skulderna till diverse inkassobolag. 2011-08-30 ringde jag UC och ingen anmärkning registrerad.
Förra året va det likandant, hade några skulder legandes hos KFM i ett PAR MÅNADER utan att få anmärkning.
Menar du att dom har gjort fel så många gånger? Åtta gånger typ? Ni borde skaffa er bättre utb. isåfall.
Grattis du är unik, du är den enda i Sverige som står utanför systemet
Lycka till med det i fortsättning
Du verkar ha satt detta i system och det verkar funka utmärkt för dig.
Jag behöver inte bättre utbildning. Jag har sagt att jag jobbar med detta, men inte hur, för jag jobbar inte på KFM eller på inkassobolag