"Vippisar" se hit!
Nu är det dags igen för en ny grupp med "vippisar"
Då behöver ni en tråd där ni kan diskutera, peppa och tipsa varandra, eller hur? 
Nu är det dags igen för en ny grupp med "vippisar"
Då behöver ni en tråd där ni kan diskutera, peppa och tipsa varandra, eller hur? 
Har vi fått med oss alla Vippisar in i gruppen?
Jag har ätit broccolisoppan men den var ingen hit... Det går att äta men inte jättegott.. Skulle också vilja ha potatis och purjolökssoppan.. Det låter godare.. :)
Nu har första synden kommit.
Jag har ätit. Sallad. En halv. =/ Grönsallad med vattenmelon och chevréost... Hur farligt är detta? bläää- kunde inte hålla mig var så sjukt hungrig på lunchen. [inte tagit fibertabletterna] och kunde inte motstå. Jag struntade dock i dressingen och nötterna. Så lite grönsallad, ost och vattenmelon.
men känns jättekonstigt i magen... tjockt liksom. mätt? haha. var ju trots allt ngr dagar sedan man var det. Usch det var inte v'ärt det:(
Men att synda med sallad är ju bättre än kakor och massa bröd och sånt! Tror inte det är någon fara. Jag åt ett ägg nyss.. Det var gott! :)
Idag känns allt lättare
men eftersom jag inte har någon våg så får jag svänga förbi Rusta idag.
Lyckades väga mig på svärfars doktors mottagning men dit kan man ju inte gå varje vecka
.
håller med- den äckliga andedräkten kommer krypande.
försökte beställa men mailen gick inte fram- så snälla Charlotte hjälpte mig.
Får se om jag oxå får ett formulär o fylla i- jag skrev vad jag önskade
.
Vi äter oxå middag på kvällen- varit nyttiga och jag har kännt mig nöjd på kvällen- ej som en degklump.
Tänkte ta en sallad ikväll om inte mannen gjort mat.
Kämpa på alla!!