Presentation
Tänkte att vi kan presentera oss
Namn: Maria
Bor: Nordöstra England
Familj: Sambo, dotter, tre bonusar
Saknar från Sverige: familjen och salt lakrits
Tänkte att vi kan presentera oss
Namn: Maria
Bor: Nordöstra England
Familj: Sambo, dotter, tre bonusar
Saknar från Sverige: familjen och salt lakrits
åh - då ska jag åka i veckan
Saffransglögg - det låter lite "kvalmigt". Nån som smakat?
Ja, jag åkte upp idag i alla fall till IKEA. Alla grejerna är numera, som andra sagt, IKEAs egna märke. Bara två godissorter hade de. Köpte 4 flaskor alkoholfriglögg och 2 saffransglögg - känns lite tidigt men förra året tog de slut. Hon i kassan sa att pepparkakshusen och pepparkakshjärtana redan var slutsålda. Och de skulle tydligen bara få 3 matleveranser till innan jul ... så det var ju tur jag bunkra på mig. Köpte sill också. Skulle köpa anjovis men såg bara "skarpsill" som var anjoviskryddad. Vart lite osäker på om det var samma sak så köpte inte det (maken sa sedan att det var samma).
Så vart lite besviken på vad lite grejer de hade. MEN det glömdes snart bort när jag skulle betala - för hon i kassan ville se ID för att jag köpte alkohol
. Eftersom jag är 40 (och ett halvt ) år så kändes det rätt bra
. Jag sa till henne att hon "made my day" för att jag är 40.... "You are never !!! " sa hon. Så nu studsar jag runt på lätta fötter här hemma och skryter om denna lilla episod vart jag än får tillfälle
. Eftersom jag är 40 (och ett halvt ) år så kändes det rätt bra
. Jag sa till henne att hon "made my day" för att jag är 40.... "You are never !!! " sa hon. Så nu studsar jag runt på lätta fötter här hemma och skryter om denna lilla episod vart jag än får tillfälle
Hi hi jag blev frågad på Sainsbury's häromsisten när jag köpte en flaska vin, han såg rätt paff ut när jag sa att jag var 36
alltid lika roligt och tyvärr händer det ju lite mer sällan dessa dagar
Non-uniform day i skolan idag och min son var så exalterad, hade på sig sin superman t-shirt och var sååå glad