Presentation
Tänkte att vi kan presentera oss
Namn: Maria
Bor: Nordöstra England
Familj: Sambo, dotter, tre bonusar
Saknar från Sverige: familjen och salt lakrits
Tänkte att vi kan presentera oss
Namn: Maria
Bor: Nordöstra England
Familj: Sambo, dotter, tre bonusar
Saknar från Sverige: familjen och salt lakrits
Tänkertill - å herregud - ibland undrar man om folk är på riktigt
Antar att de släppte på dig tillslut?
Alltså, jag har upptäckt att ju äldre jag blir desto mindre tålamod har jag med fånigt tjafs. Som när jag o sjuåringen flög med Ryanair och min väska vägde 9kg o hans 11kg... Jag fick ställa mig mitt i kön o flytta en kulpåse från hans väska till min. Löjligt! Haha - akta er när jag är 85 o kommer med min rullator - en riktig surkärring kommer jag vara då
Nä men man kan ha en jacka på sig med massa fickor (a la zoologisk expedition) och fylla dessa fickor med massa grejer, som bananer tex, och det är helt ok
Min svärfar har en sån jacka och har gjort så (han är rätt typiskt svensk och fyller fickorna bara för att se hur mkt han tjänar - inte för att han måste.. )
Jag hade en stor plastpase dar jag la min mindre ryggsack, handvaska och jacka....da blev det bara ett bagage! Anda jobbigt att aka sa, det blir inte sa mycket Ryanair nufortiden...efter alla tillagg blir det inte alltid billigare!
Håller med. Vi brukar flyga sas - där får man ju numera ha med sig 23 kg.
Vi flyger alltid med Norwegian, riktigt billigt OCH sa ar de bra ocksa. Plus att vi bor nara Gatwick och de ar de enda som flyger Gatwick - Arlanda, tror jag.
Goda nyheter - kanske :)
Gick precis forbi ett "hal-i-vaggen"-kafe pa vag till college. Smaland vid Waterloo for er som kanner till det. De brukar salja svenska godis dar som de koper in fran IKEA och hade saledes mycket lite dar. MEN, de sa att IKEA kommer ta in det igen i Oktober/November... Vet inte om det ar sant, men man kan ju hoppas!
I sa fall har de (IKEA) antingen
- last klagomalen pa Familjeliv, eller
- fatt en sa massa klagomal fran svenskar runt om i varlden
att de kanner sig tvingade att ge sig.
Eller sa var det alltid deras strategi fran borjan.
Hursomhelst, livet kanske inte ar slut anda ;)