Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jösses, på ett dygn har nog försäljningen fördubblats på den där sajten!
Junibäbe - jag betalade via Paypal. Smidigt som bara den.
Jösses, på ett dygn har nog försäljningen fördubblats på den där sajten!
Junibäbe - jag betalade via Paypal. Smidigt som bara den.
Jag tror att många säljer sina Frogar för att de blir sugna på en Cam och vill uppgradera sig. Sen kan det ju vara så att ungarna har vuxit också.
Ja, det har visst lite genomslagskraft, det här forumet.
snart tre - bra tips det där. Det var så längesen jag hade en bebis att jag inte kom ihåg det där. Ska leta upp en bra Rätt Start-kudde till vagnen och min lilla sommarbebis.
Oj, här händer det saker när man tar en FL-fri afton framför tv:n. Jag har också mailat Bugaboo om vad man ska göra om man köper från Tyskland. Man vill ju gärna ha de där extrahjulen med 4 års garanti, trots allt.
Nån som har länken till tråden som ni lagt ut?
Då blev det som jag trodde ändå. Bugaboo tog tag i det. Jag trodde aldrig att de bara skulle lämna ärendet därhän och låta folk få gå och köpa egna Geckohjul om de kände för det. Bra, mitt förtroende till Bugaboo är intakt.
Jo, det trodde nog jag att de skulle göra hela tiden. Det verkar vara så typiskt Bugaboo, på nåt vis.
Jag ska införskaffa en svart Bugaboo-påse till Cameleonen. Den ingår i priset när man köper från pingpong, så jag kommer att få en åkpåse lagom till april-maj, hehe. Det blir lång väntan för att se hur den funkar...hoppas man!
Hm, problem...
Jag fick mail från Bugaboo, där de skriver att specialhjulen bara kommer att finnas för de skandinaviska modellerna, vilket innebär att jag bara kan få hjulen om jag köpt vagnen i en svensk affär. De kommer inte att säljas från Tyskland eller Holland.
Jag vill gärna höra vad de skriver till er andra som inte har köpt vagnen i Sverige men likväl drar omkring med den här i vårt klimat.