• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Frakten blev $19 dollar med Airmail. Jag bad henne skriva "gift" på paketet. Det blev faktiskt ett väldigt bra pris.

• Tummy

494:- blev det för mig. Sen får vi ju se hur bra väskan är när den kommer hemdimpandes... Men fin är den ju! Du kan ju ha din andra skötväska gömd därunder om saken skulle spricka i sömmarna, läcka och bete sig illa.

• Tummy

Jag resonerar som så att det är mycket svarta detaljer på vagnen ändå. Fast jag har också tänkt på det du säger. Livet är fullt av i-landsproblem. Men svart är ju alltid snyggt.

• Tummy

82:an, din stackare. Jag förstår dig. När jag plockade fram de första bebiskläderna från då min 7-åring var liten fick jag en eller två tårar i ögonvrån. Det är nåt speciellt med de där första minnena man har. Det är bara att konstatera att vi är gjorda såna. Det är fullt naturligt.

• Tummy

Norrlandsförälder: Och tänk om båda blir nedsölade. Man kanske skulle ha tre ändå, bara för säkerhets skull... Och två vagnar.

• Tummy

Det är svårt att sitta hemma och jobba också. Att själv disponera sin arbetstid är inte lätt, minsann. Kräver mycket självdisciplin och den varan finns det väldigt varierande mängd av ibland. Thank you God for deadlines!

• Tummy

Japp, snysop och Norrlandsförälder, allt är mitt fel. Tänk att man skulle bli trendsetter, va.

Vad förvånade de måste vara där bort i Kalifornien över alla beställningar som rasat in från Sverige det senaste dygnet.

• Tummy

Jag gillade den röda med rosa och beige blommor och den galna i knallrosa också. Men jag höll hårt i mig själv och tog den svarta. Jag har ändå mest svart.

• Tummy

Emlet, frakten blev $19. Hon gav mig ett val mellan airmail på $19 och nåt snabbare för $24, men jag ska ju inte använda min väska förrän i maj...

• Tummy

Jag funderar på att sätta igång en allmän folkomröstning angående mitt färgval. Det värsta är att jag inte riktigt tror att så väldigt många bryr sig. Ena dagen vill jag ha röd-rosa, andra grå-rosa. Jag har just bestämt mig för det ena när jag går ut och kommer på andra tankar. Maken lämnar det helt och hållet därhän och bara skrattar och himlar med ögonen. Svart åkpåse blir det i alla fall, ha!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III