• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Så fort jag hör sånt tänker jag bara på programmet Plus reportage i våras nån gång om Emmaljunga-hjulen som for av stup i kvarten. Och hur ofta EL-ägare fick lämna in sina vagnar och hur många som var missnöjda med dem och hur dålig service EL hade (enligt programmet).

Men jag undrar hur många EL-ägare som blev påhoppade efter programmet? Nej, jag kan tänka mig att folk bara tyckte synd om dem i stället.

• Tummy

Ja, vill man söka på nåt som man sett kan man bara komma till den tråden. Men då kan det ju vara 2500 inlägg där, så då är man busy en stund. Den här tråden är ju hopplös, tex... På det viset, menar jag. Inte på nåt annat vis.

• Tummy

Ja, där man kan anordna möten för BB-ägare och fiskmåsar!

• Tummy

Jag försökte ju pusha lite för det på nån sida (som inte går att hitta nu, hehe), men jag själv är ju så ickehaj på hemsidor så mer okunnig finns inte.

Dessutom är jag ju inte officiellt BB-ägare än heller, så det går ju inte...

Det är den vanliga gamla visan med färgerna. Tur att man inte har BF förrän i maj.

• Tummy

BB Convention för fiskmåsar. Det står några sidor bakåt. Det ska bli ett sånt i sommar. (Man får även hänga med själv, om man vill.)

• Tummy

Oj, 82:an, otrevligt. Och obehagligt. Människan kanske hittade dig här på nåt vis.

Jag kan för mitt liv inte förstå vad det är frågan om. Håller man på så här med andra människor och deras vagnar eller grejer? Attackerar man folk till höger och vänster bara för att de har nåt som man själv inte skulle välja? Det måste bottna i avundsjuka på nåt sätt, annars skulle ju ingen bry sig. Jag blir faktiskt upprörd. Det är nåt med att vagnarna kostar nån tusing mer än andra vagnar som verkligen får det att slå slint i avundsjukekörteln på folk, verkar det som. Usch! Om nån kastade sig på mig så skulle de ångra sig, det är en sak som är säker.

• Tummy

junibäbe, jag har varit runt och kollat här i Stockholm, för jag vill se en variant live som jag inte sett. Men nej, de tenderar att ha bara en vagn uppställd. Åtminstone som jag har sett. Och det brukar vara grå, beige och röd i varierande kombinationer.

• Tummy

Förresten beställde jag skötväska i dag. Den som finns på min sida - svart Shanghaimönster. Så nu har jag i alla fall kommit så långt som till skötväska med Bugaboon. Tänkte att när jag ser den får den avgöra vilken färgkombination det blir på vagnen. Hahaha, jag måste vara århundradets mest veliga människa! Tvilling, vet ni. Omöjlig.

• Tummy

Norrlandsförälder - det är ett glasklart fall. Klart ni ska ha varsin väska. Jösses, det går ju inte annars. Hur klarar man sig utan varsin skötväska? Tänk om han försöker sno just de blöjorna du skulle ha?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III