Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jag har redan klämt ner min middag. Bebisen och tacon samsas nu bäst de kan, men det är trångt. Själv har jag jobb hela kvällen... Fast lite Peppe-Paolo-paus kanske jag tar.
Jag har redan klämt ner min middag. Bebisen och tacon samsas nu bäst de kan, men det är trångt. Själv har jag jobb hela kvällen... Fast lite Peppe-Paolo-paus kanske jag tar.
Jag kör ju med fisksoppa nuförtiden då. Men när jag inte är stormagad brukar jag gå till ett ställe som jag givetvis inte minns vad det heter (herregud, jag är ju gravid, vad kan man förvänta sig) som ligger vid Björns Trädgård, precis vid tunnelbaneuppgången. Det är rätt okej. Tjusig takterass har de. Jag talar alltså om sushiställen... Och jag lär ju inte minnas vad det heter när jag ammar heller!
Ja, jag bor nära Medis, men jag går inte så ofta den vägen längre. Men nog tror jag att det finns kvar, det stället du pratar om. Jo, absolut.
Knirps, åh va kul att få pilla på den! Jag tror att vi ska beställa på måndag. Liksom nervöst att ta det där beställarsteget.
Och en BB Convention låter ju helt fantastiskt! Det måste vänta till i sommar dock, för jag är inte på gång förrän i maj. Då får man nästan bjuda in DN och Vi Föräldrar och dra dem vid näsan: "Så många nöjda BB-ägare på en gång kan inte ha fel" och "Var är alla avbrutna framhjul?"
Ett stormöte med BB-ägare. Typ i en park eller så. Där det kryllar av Bugabooisar, helt enkelt. Det kanske kommer fiskmåsar också och då får man sätta på regnskydden...
I dag var vi och kände på en Buggis på Barnbutiken på Söder. Jag har ju talat mig varm för en här hemma så maken gick med på en "osedd", men nu när han kände på den i butik så tyckte han att den faktiskt verkade toppen. Kul!
Men då satte färgdjävulen griller i huvudet på mig igen, för den röda basen var ju rätt fin alltså. Och när vi stod därinne gick det förbi en röd-gul BB utanför. Det är ju kul att vara lite annorlunda. Och så kom vi hem här med färgprover, vilket jag inte har haft förut. Så nu är jag tillbaka på square one igen. Röd-rosa? Grå-rosa? Röd-rosa? Grå-rosa...?
Och maken han säger bara "bestäm du"...
Frågestund här tydligen. Jag har också en: Ska det vara en massa långtradare på Safemans hemsida och var hittar man i så fall låsen och är jag helt enkelt fullkomligt ute och cyklar?
Aha, gåtan löst. Hehe. Det ska vara .nu inte .se
Okej, följdfråga då jag hittade rätt:
Är låsen verkligen bra? De ser så små och tunna och spröda ut.
Blue Vapor, du har förstås en poäng i det du säger. Att det är bättre att ha ett lås än inget alls. Jag hade nån knökig pryl till min Brio när det begav sig, men det var ju också ett lås som passade till ett sånt skepp.