Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jösses, vad jag är odjup. Jag vill naturligtvis ha BB:n för dess fantastiska egenskaper. Inte för färgernas skull.
(För skulle jag ha den för färgernas skull, skulle jag ha nästan allihop, hehe...)
Jösses, vad jag är odjup. Jag vill naturligtvis ha BB:n för dess fantastiska egenskaper. Inte för färgernas skull.
(För skulle jag ha den för färgernas skull, skulle jag ha nästan allihop, hehe...)
Jag tycker faktiskt att den blågula är rätt fräsig (haha, vilket fånigt, gammalt uttryck som slapp ur mig. Jag tror att min mamma använder sig av det).
Röd-gul gillar jag inte.
Röd-rosa tycker jag är helgalet härligt. Jag har funderat på det, fast då får man väl stilpoliser efter sig på stan.
Jag trodde att jag var i klar minoritet som gillade röd-rosa. Den är superläcker, det tycker jag. Man kanske skulle vara modig...
Å, vad fint med en liten Hugo, Helena! Grattis!!
Ni som vet allt!
Finns det bag clips någonstans att beställa till en Cameleon? Jag tänker beställa en Cam från ping-pong, men där verkar de inte ha bag clips.
Majbebis: Det blir mycket billigare på pingpong. Det ingår nämligen den varma åkpåsen i priset, vilket gör att du får vagn + åkpåse för knappt 8000:- istället för 9700:-
3barnsmamma: Cameleon är större, är gjord i annat material, man kan byta färger på den och man kan höja och sänka handtaget.
Milja, jag tror inte att BB är med där. Jag har inte heller PLUS-prylen, men det står att de bara testar paraplysulkys som är hopfällbara på längden, och där tror jag inte att BB:n platsar.
De kanske vill ha helsvart med bara sufletten rosa? Eller helrött... (jag är insnöad på den röd-rosa för tillfället, ja)
Men de hade ju ställt in fjädringen fel, skrev ju Bugaboo nånstans. De hade ställt den på 8 kg, men belastat den med 17. Det blir ju 9 kg:s övervikt bara där.