• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jösses, vad jag är odjup. Jag vill naturligtvis ha BB:n för dess fantastiska egenskaper. Inte för färgernas skull.

(För skulle jag ha den för färgernas skull, skulle jag ha nästan allihop, hehe...)

• Tummy

Jag tycker faktiskt att den blågula är rätt fräsig (haha, vilket fånigt, gammalt uttryck som slapp ur mig. Jag tror att min mamma använder sig av det).

Röd-gul gillar jag inte.

Röd-rosa tycker jag är helgalet härligt. Jag har funderat på det, fast då får man väl stilpoliser efter sig på stan.

• Tummy

Jag trodde att jag var i klar minoritet som gillade röd-rosa. Den är superläcker, det tycker jag. Man kanske skulle vara modig...

• Tummy

Å, vad fint med en liten Hugo, Helena! Grattis!!

• Tummy

Ni som vet allt!
    Finns det bag clips någonstans att beställa till en Cameleon? Jag tänker beställa en Cam från ping-pong, men där verkar de inte ha bag clips.

• Tummy

Majbebis: Det blir mycket billigare på pingpong. Det ingår nämligen den varma åkpåsen i priset, vilket gör att du får vagn + åkpåse för knappt 8000:- istället för 9700:-

• Tummy

3barnsmamma: Cameleon är större, är gjord i annat material, man kan byta färger på den och man kan höja och sänka handtaget.

• Tummy

Milja, jag tror inte att BB är med där. Jag har inte heller PLUS-prylen, men det står att de bara testar paraplysulkys som är hopfällbara på längden, och där tror jag inte att BB:n platsar.

• Tummy

De kanske vill ha helsvart med bara sufletten rosa? Eller helrött... (jag är insnöad på den röd-rosa för tillfället, ja)

• Tummy

Men de hade ju ställt in fjädringen fel, skrev ju Bugaboo nånstans. De hade ställt den på 8 kg, men belastat den med 17. Det blir ju 9 kg:s övervikt bara där.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III