• Together90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mitt test var negativt idag på BIM - 6 ....så jäkla trist :(

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma

jennie,ser på dom redigerade!!

löjliga Familjen . solklart !!!

mitt va som väntat neg idag bim-4  

• MissMollis

Hmm det knasar lite med att göra inlägg för mig.. Kan tex inte citera inlägg el ladda upp bild :(

Skulle visa er ett test fr i morse, är heeeelt förvirrad buhu..

Jag har eg bim i morron men har redan haft mens, den kom tidigt i sönd o sluta igår. Den va lite konstig typ ganska vattnig men annars ungf lika mkt som d brukar. Har inte testat ngt för har lagt testförbud på mig själv före bim. Men så ville ja kolla pga konstig mens o då blev det ju ett pluss.... till o med ett tydligt pluss o det va den bilden ja skulle visa men kanske kan få in den senare.. Hur fn ska man tänka nurå???? tidigt mf?? eller vad?? Blä att det ska krångla så mkt, har försökt sen i jan o haft två mf så känner mig inte direkt hoppfull mer arg att ja testade..

• Hallonbilar

jo det kom i rätt tid men eftersom har det smalnat av och man får vinkla för att se att det inte endast är sytrådstunnt, mina babytimes ska ju vara på väg men vet ej om de kommer i dag, så gubben ska till apoteket för nya tester vid 11 tiden, Får se då, antar det är spökis men ovissheten är jobbig

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • sweasmamma

va konstigt ... kan du inte lägga bilden bland dina bilder???

men om det vatt vattnigt kan det vara genombrottsblödning,behöver ju inte betyda mf men fortsätt kolla om du får starkt plus.. men få starkt plus efter mf?? brukar väl bli svagare när det lämnat kroppen så att säga!! håller verkligen tummarna 

• Skrutt 83

Goijra: när jag fick plus på bim-4 med CB blev det brett å fint men när det torkat smalnade det av och det syns fortfarande som ett smalt starkt streck så om det varit brett från början tror jag absolut det är riktigt. Håller tummarna!

• Hallonbilar
    Skrutt 83 skrev 2011-12-28 10:04:01 följande:
    Goijra: när jag fick plus på bim-4 med CB blev det brett å fint men när det torkat smalnade det av och det syns fortfarande som ett smalt starkt streck så om det varit brett från början tror jag absolut det är riktigt. Håller tummarna!
    tack {#emotions_dlg.flower} väntar på mina nya test nu är det inte en spökis borde det iaf bli minst samma resultat om inte bättre idag :)

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • Skrutt 83

Pumann: tråkigt att testet inte visade något :(

MissMollis: spännande att testet visade positivt! Dumma dator som inte kan lägga upp bild! Är ju jättenyfiken! Kan ju varit en nisis, genombrottsblödning du hade.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester