• Together90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-30 10:19:48 följande:
    mina test ligger bak... fick svaaaaagt ig[r

nu tjock gulvit flytning.ont i tuttarna men inte mycket

Jag får se innan mens .. men kommer ihåg hur det var när jag var gravid, kanske samma
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-30 10:26:10 följande:
    jag brukar heller inte få så inna mensen. kan vara lovande :) kan du lägga in en bild på ditt test Solig

det ligger i tr[den Skrattande... idag tog jag dig.inte gravid stod det
  • godonlyknows
    mamma Linder skrev 2011-12-30 08:20:57 följande:
    Sjukt jävla besviken, rosa flytning på bim-1 Gråter
    Fattar inte vad felet är?
    Barn 1 jag var 19 år oplanerad
    Barn 2 jag var 24 år oplanerad
    Barn 3 jag var 28 år första försöket
    Barn 4 jag var 34 år första försöket

nu slutade med cerazette juni -10, blev gravid maj -11, Ma juni -11, skrapades augusti -11. Det är femte försöket efter Ma. Varför går det inte?????
    Det behöver ju inte vara något och jag kan låta väldigt negativ nu, men du är väl ändå 39 år? Det är inte standard att få barn då rent biologiskt. Många kvinnor hamnar till och med i för tidigt klimakterie redan när de är 30 år gamla (inte så ovanligt som man kan tro tyvärr när många är fertila tills de är 45). Men efter 35 så ökar risken för ALLT, alla utvecklingsstörningar osv som det pratas för lite om idag, det är något man får vara beredd på när man väljer att skaffa barn sent.

Jag håller verkligen tummarna för dig och att det inte ska vara någon fara utan bara en ofarlig flytning helt enkelt, men missfall sker i alla åldrar, men tyvärr vanligare ju äldre man blir. Som sagt, jag hoppas verkligen att allt ska gå bra för dig, kan inte föreställa mig hur fruktansvärt jobbigt ett missfall måste kännas knappt, men det är tyvärr normalt att inte lyckas senare i livet. Som sagt, hoppas jag inte låter helt känslokall för jag önskar med hela mitt hjärta att alla här inne ska få sina efterlängtade plus, men man måste tänka att vi har mycket av stenåldersmänniskan kvar i oss än idag, trots att samhället ser annorlunda ut.
  • godonlyknows
    sweasmamma skrev 2011-12-30 09:01:06 följande:
    jag har ont i mina br;st.... som tusan..antar mens ....urs'kta min stavning,data s;nder p[ jobb
    Kan ju hoppas på grav-symptom Flört

Jag har inte ont i brösten alls nu som jag brukar ha innan mensen som nu är 2,5 dag sen. Har dock haft mensliknande värk i 3 dagar nu men inte en tillstymmelse till blod. Jag som alltid brukar ha så skrämmande regelbundna cykler.

Jag testade dock blankt ÄL + 12 och hade då BIM ÄL +13 så är på ÄL + 15 nu.

Har tyvärr inga test förrän ikväll eller imorgon eftersom att vi är hos min sambos mamma nu i mellandagarna... ställer ändå in mig på mens, även att man hoppas att man bara testade för tidigt på ÄL + 12?! Någon som fått blankt då men sedan positivt här?
  • godonlyknows
    sweasmamma skrev 2011-12-30 10:54:24 följande:
    jag r pa agglossning +12 idag.bim-2
    Men då finns det fortfarande hopp såklart! Jag håller tummarna! Skrattande
  • yessyca

Vet ni om man kan göra någon undersökning i v.5 (v.4+1) för att se om ägget fäst riktigt och om förutsättningarna ser bra ut? Obestämd

• popcornplaya

Får du positivt på gravtest och inte blöder så ska allt va bra. Brukar inte synas nått så tidigt på vul.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester