• sandy76

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tycker mig se en mycket tunn linje diagonalt:)

• Meja JP
    stora familjen,kram till er!!

n1987,där kan va nått ja

pumann,det är ju bara -2 än,det är inte kört än.

mammalinder, :-/ men det behöver väl inte vara kört för en rosa flytning? du harj u inte passerat BIM än.

timrasmus,jag ser ngt svagt på båda dina,det är ju så drygt när det inte blir starkare,precis så är det för mig med just nu

together90,nä där ser jag inget alls men prova ikväll igen om du plussar tydligare då?

litetbus, kram till dig!

bettyboop,säger samma som toghether,ta ett nytt test det ser lite smalt ut.

snaaart kan vi traller ner till posten,vid 12 ska den vara utdelad.så när sonen ska sova trallar vi ner
  • Together90
    Meja JP skrev 2011-12-30 09:51:06 följande:
    stora familjen,kram till er!!

n1987,där kan va nått ja

pumann,det är ju bara -2 än,det är inte kört än.

mammalinder, :-/ men det behöver väl inte vara kört för en rosa flytning? du harj u inte passerat BIM än.

timrasmus,jag ser ngt svagt på båda dina,det är ju så drygt när det inte blir starkare,precis så är det för mig med just nu

together90,nä där ser jag inget alls men prova ikväll igen om du plussar tydligare då?

litetbus, kram till dig!

bettyboop,säger samma som toghether,ta ett nytt test det ser lite smalt ut.

snaaart kan vi traller ner till posten,vid 12 ska den vara utdelad.så när sonen ska sova trallar vi ner
    Ska du få gravtest idag?:)
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2011-12-30 09:51:06 följande:
    stora familjen,kram till er!!n1987,där kan va nått ja pumann,det är ju bara -2 än,det är inte kört än.mammalinder, :-/ men det behöver väl inte vara kört för en rosa flytning? du harj u inte passerat BIM än.timrasmus,jag ser ngt svagt på båda dina,det är ju så drygt när det inte blir starkare,precis så är det för mig med just nu together90,nä där ser jag inget alls men prova ikväll igen om du plussar tydligare då?litetbus, kram till dig!bettyboop,säger samma som toghether,ta ett nytt test det ser lite smalt ut.snaaart kan vi traller ner till posten,vid 12 ska den vara utdelad.så när sonen ska sova trallar vi ner

det booorde la visat idag digitalt tycker man
  • Meja JP

together90,jaaa har väntat å väntat beställde i lördags å de kom inte på tisdagen,så jag beställde från billigatester ocjh de ska komma idag

pumann,nja det mäter ju på lite högre hcg va? har du tagit en sticka också?

• sweasmamma

mina test ligger bak... fick svaaaaagt ig[r

nu tjock gulvit flytning.ont i tuttarna men inte mycket

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-30 10:19:48 följande:
    mina test ligger bak... fick svaaaaagt ig[r

nu tjock gulvit flytning.ont i tuttarna men inte mycket
    jag brukar heller inte få så inna mensen. kan vara lovande :) kan du lägga in en bild på ditt test Solig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester