• LuPeRo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dagens test:

Är det lönt att testa med CB?
  • Helenmedh

Nu behöver jag verkligen låna era ögon tjejjer.. Inbillar jag mig? Testen gav ju svaaaga streck för fyra dagar sedan men sen har dom varit blanka.. Nu fick jag detta, på bim-3.. 
    Ser ni något?

• LuPeRo
    Helenmedh skrev 2011-12-30 13:06:13 följande:
    Nu behöver jag verkligen låna era ögon tjejjer.. Inbillar jag mig? Testen gav ju svaaaga streck för fyra dagar sedan men sen har dom varit blanka.. Nu fick jag detta, på bim-3.. 
    Ser ni något?

Jag ser på allihopa
  • Aint Your Fairytale
    yessyca skrev 2011-12-30 12:02:04 följande:
    Okej, gjorde du VUL? Hade du redan börjat blöda då?
    Nej jag fick aldrig komma in på kontroll då de sa när jag ringde att kroppen oftast sköter allt själv.

Jag fiskade upp en av klumparna från toan och såg att det var hinnsäck och navelsträngen... Cool
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • Helenmedh
    LuPeRo skrev 2011-12-30 13:08:41 följande:
    Jag ser på allihopa
    YEEEEEY!! Fasen att jag förbrukat nästan alla test.. Har bara två kvar och Bim om 3 dagar.. Hahah Ilandsproblem..
  • Helenmedh
    LuPeRo skrev 2011-12-30 13:08:14 följande:
    Lite bättre bild:

För min ögon är det ett vitt streck mellan två mörka kanter.. Vet faktisk inte.. Bim?
  • godonlyknows
    Issi skrev 2011-12-30 11:24:21 följande:
    Sorry att jag är tjatig, måste bara slänga in testet som jag tog nu i morse också. Tycker mig själv se ett streck, svagt men ändå. Ska testa med digitalt sedan (har skickat ut mannen för att köpa ; ) 

Tack : ) 

Jag redigerade ju dina igår och då såg man, men väääldigt svagt, men nu ser jag ändå tydligt utan redigering! Ta digitalt imorgon på morgonen så får ni säkert ett tydligt GRAVID på nyårsafton! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester