• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick inte gravid på testet jag testade med nyss.............
    Suck... Men vart tusan är mensen då? Helt borta :( 

• Liten Léonie
    Helenmedh skrev 2011-12-30 13:06:13 följande:
    Nu behöver jag verkligen låna era ögon tjejjer.. Inbillar jag mig? Testen gav ju svaaaga streck för fyra dagar sedan men sen har dom varit blanka.. Nu fick jag detta, på bim-3.. 
    Ser ni något?

Det är bara färgrester över hela testet... Flammigt.. Ledsen men jag tror att man så gärna vill se ibland att man ser allt men där är inget!
  • Helenmedh
    Liten Léonie skrev 2011-12-30 13:43:27 följande:
    Det är bara färgrester över hela testet... Flammigt.. Ledsen men jag tror att man så gärna vill se ibland att man ser allt men där är inget!
    Ja det är flammigt men det är för att kontrasten är nerdragen eftersom allt  speglades i blixten.. Irl är det inte flammigt och man ser ett streck när man tittar på det
  • Madde

Helenemedh.. Det syns tydligt streck på dom 3 sista bilderna!

• Helenmedh
    Madde skrev 2011-12-30 13:57:30 följande:
    Helenemedh.. Det syns tydligt streck på dom 3 sista bilderna!
    Hoppas! Vill dock inte ta ut något i förskott för man har ju blivit besviken förr :/
  • linnnea

Hej! har följt er tråd ett tag och nu behöver jag eran hjälp med detta, ser ni något? bim -2 och ej taget med morgonurin. 

• popcornplaya

Änglabarn: jag ser inget :(
    Linnnea: visst är det ett svagt streck där men litar inte på cb ett skit så jag vågar inte riktigt säga grattis.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester