• LillaFsMamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2011-12-30 14:37:29 följande:
    Änglabarn: jag ser inget :(
    Linnnea: visst är det ett svagt streck där men litar inte på cb ett skit så jag vågar inte riktigt säga grattis.
    OKej tack för ditt svar iaf ;) Får vänta ut mensen och hoppas på att det tar sig nu under ÄL .. (om jag nu har haft det)
    ♥ Freja 101225 ♥
  • LuPeRo
    Helenmedh skrev 2011-12-30 13:24:31 följande:
    För min ögon är det ett vitt streck mellan två mörka kanter.. Vet faktisk inte.. Bim?

Jag tror (om jag räknar lite på det) att jag är på BIM-4 och hade jag varit gravid hade det visat sig nu.

Ja ja, bara att bryta ihop och komma igen

linnnea: Något svagt ser jag...
  • Helenmedh
    LuPeRo skrev 2011-12-30 14:39:46 följande:
    Jag tror (om jag räknar lite på det) att jag är på BIM-4 och hade jag varit gravid hade det visat sig nu.
    Ja ja, bara att bryta ihop och komma igen

linnnea: Något svagt ser jag...
    Äsch.. Bim-4 måste man ju inte se något på? Jag är på bim-3.. Men sonen plussade jag bim+5 så hoppet är ju inte ute

Änglabarn: Tyvärr så ser jag ingenting... 
  • sweasmamma
    linnnea skrev 2011-12-30 14:29:11 följande:
    Hej! har följt er tråd ett tag och nu behöver jag eran hjälp med detta, ser ni något? bim -2 och ej taget med morgonurin. 

visster ser man men som sagt...cb... gjort mig besviken ett antal ggr.testa igen se om det blir starkare. h[ller tummarna
  • sweasmamma

helenmedh. jag ser. hoppas nu !!!!!

testoman!!! jag slutade dricka 6 m[nader sen. n[n last har jag... test!!!! ska inhandla 2 cb plus idag

• linnnea

tack för att ni tog er tid att titta!! :) med sonen plussade jag bim + 5 och hade inte testat innan, men då var det ett solklart +. slutade med nuvaring denna månad så känns osannolikt att det tagit sig direkt! men får ta ett nytt imorgon bitti helt enkelt. tack igen! 

• sweasmamma
    linnnea skrev 2011-12-30 14:57:00 följande:
    tack för att ni tog er tid att titta!! :) med sonen plussade jag bim + 5 och hade inte testat innan, men då var det ett solklart +. slutade med nuvaring denna månad så känns osannolikt att det tagit sig direkt! men får ta ett nytt imorgon bitti helt enkelt. tack igen! 

ja men g;r det ... h[ller tummarna...

grrrr nedrans tangentbord
  • sweasmamma

allts[..... ska jag testa cb plus idag och imorgon bitti eller...

kommer antagligen f[ mensen men man hoppas ju

• Together90

Asså jag fick ju bara två test från testlagret här om dagen och en lapp om att dem var sena men jag skrev ett mail och fick idag 6 test till men dem låg två i varje i små lådor/kartonger och när jag tog ut en sticka var den helt sne och såg helt enkelt "missbildad" ut jag har aldrig fått i kartonger förut utan bara lösa test i platsfolie i ett "Brev" liksom.. undra om dem skickade mig några skit stickor bara för att jag inte "kunde" vänta... :(

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester