Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Linnnea: visst är det ett svagt streck där men litar inte på cb ett skit så jag vågar inte riktigt säga grattis.
helenmedh. jag ser. hoppas nu !!!!!
testoman!!! jag slutade dricka 6 m[nader sen. n[n last har jag... test!!!! ska inhandla 2 cb plus idag
tack för att ni tog er tid att titta!! :) med sonen plussade jag bim + 5 och hade inte testat innan, men då var det ett solklart +. slutade med nuvaring denna månad så känns osannolikt att det tagit sig direkt! men får ta ett nytt imorgon bitti helt enkelt. tack igen!
allts[..... ska jag testa cb plus idag och imorgon bitti eller...
kommer antagligen f[ mensen men man hoppas ju
Asså jag fick ju bara två test från testlagret här om dagen och en lapp om att dem var sena men jag skrev ett mail och fick idag 6 test till men dem låg två i varje i små lådor/kartonger och när jag tog ut en sticka var den helt sne och såg helt enkelt "missbildad" ut jag har aldrig fått i kartonger förut utan bara lösa test i platsfolie i ett "Brev" liksom.. undra om dem skickade mig några skit stickor bara för att jag inte "kunde" vänta... :(
det hoppas man ju inte ... dom vill nog beh[lla sitt rykte !!
testat idag together