• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LuPeRo skrev 2011-12-30 19:07:40 följande:
    Nej absolut inte  Men jag plussade ganska starkt på BIM-4 med sonen så därför antar jag att om det inte visar något idag lär det inte göra det imorgon heller tyvärr. Men men, jag har som sagt några stickor kvar så dom tänker jag testa upp och sedan invänta mensen (om den kommer)
    Olika från varje graviditet Graviditeten som slutade med abort plussade jag 2 dagar innan mens och med sonen plussade jag som sagt 5 dagar efter bim Bara att testa på!
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-12-30 17:25:54 följande:
    Carmat:  Såg något ytterst svagt när jag vinklade skärmen så försökte göra om den lite.. Såhär der det ut

tar det som negativt, är inte rosa :S
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-30 19:29:22 följande:
    Carmat: när helenemedh trixar syns ju nå rosa! Håller tummarna!!

Pumann: tråkigt med blankt men fortsätter hålla tummarna!

Sus78: Åhh fy förstår att du känner dig uppgiven :( beklagar. var med om detsamma i augusti, i mitt fall började jag blöda efter att det blev neg, men eftersom du fortfarande har pos på Stickan så har du ju fortfarande hcg i kroppen.
    tycker ointe alls det ser rosa ut vist e det ett sträck men säkert spök:( tog ett cb i kväll. ser negativt ut
  • minstörstalycka

Vill bara kika in här och önska er alla lycka till! :) Själv är jag redan i vecka 7+6 idag.

Och ni som tror att hoppet är ute, jag är en av dom som plussa sent! :) Jag plussade i vecka 6+3. Nog för att jag inte testat på 1 vecka. ;) Men överge inte hoppet!

Gott nytt år och god fortsättning! Jag hoppas att alla ni som nu kämpar skall få ett pluss och få bli mamma 2012! Jag fortsätter att följa er!

Tänker ge er lite peppning på min bebismage! Hoppas ingen tar illa vid sig!!! Jag blev gravid då jag minst anade det!

Min kropp i vecka 4+0 omedvetande om ett pyr...

Jag i vecka 7+3....

• alexander2011

gummans och skrutt :)Solig

såhär såg cb:t ut o testet i ljuset cb:t negativt

• Gummsan
    alexander2011 skrev 2011-12-30 21:39:45 följande:

gummans och skrutt :)Solig

såhär såg cb:t ut o testet i ljuset cb:t negativt

• Den lilla M

själv är jag nu på bim -4 och kommer att ta ett stort glas skumpa i morgon. är 99.9% på att jag inte är gravid!! känner att det inte ens är värt att slösa test den här cykeln..

hoppas på att se lite flera plus här snart!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester