• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hUR SENT Kan man plussa egentligen??

• yessyca
    Together90 skrev 2011-12-30 15:27:07 följande:
    Asså jag fick ju bara två test från testlagret här om dagen och en lapp om att dem var sena men jag skrev ett mail och fick idag 6 test till men dem låg två i varje i små lådor/kartonger och när jag tog ut en sticka var den helt sne och såg helt enkelt "missbildad" ut jag har aldrig fått i kartonger förut utan bara lösa test i platsfolie i ett "Brev" liksom.. undra om dem skickade mig några skit stickor bara för att jag inte "kunde" vänta... :(
    Jag fick också 2p i kartong idag. Inget fel i utseende och de fungerade ju superbra, väldigt fint plus på dessa stickor.
    Jag kan iallafall rekommendera dessa Flört
  • godonlyknows
    Loouiiisee skrev 2011-12-30 15:51:37 följande:
    hUR SENT Kan man plussa egentligen??
    I regel så får 90% av gravida positivt 4 dagar efter försenad mens, men några få senare. Har man över en vecka försenad mens och negativt test så får man räkna med att det beror på något annat än graviditer.
  • Lindis1974

Ja min gynläkare sa att om man haft ÄL när man ska så plussar i stort sett alla runt BIM eller senast några dagar senare. Går det flera veckor efter BIM är det troligast att man fått ÄL mkt senare än man trodde.
    Hos min BM finns statistik på att 98% får en postivt grav test på BIM. En del BM vill att man testar senare pga att många tidiga missfall kan inträffa just runt på BIM

• alexander2011

tog ett rfsu idag, inte morgonurin..ser ni nått?

• Hoppas 2012
    alexander2011 skrev 2011-12-30 17:09:53 följande:

tog ett rfsu idag, inte morgonurin..ser ni nått?

Jag ser tyvärr inget gumsan! Rynkar på näsan
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-30 17:11:06 följande:
    Jag ser tyvärr inget gumsan! Rynkar på näsan

kan nog hålla med där. tar ett cb imrgon, visar det inget tar jag en om en vecka om inte mensen har kommit. bim+12 idag
  • Helenmedh

Carmat:  Såg något ytterst svagt när jag vinklade skärmen så försökte göra om den lite.. Såhär der det ut

• sus78

Visste väl att det var för bra för att vara sant... Översta testet e från i söndags morse, blev ju klart till mej då man kan se ett svagt streck och testade digitala i måndags morse.. Lyckan total men säg den lycka som varar?? Testgalning som jag e ville jag se en stegring på testen men blev tvärtom, helt blankt på stickan imorse och nyss så testade jag "Inte gravid" med digitala.. Hur kan det bli såhär?? Inte har jag börjat blöda heller.. Jäkla skit!! :(

Ledsen man blir, måste tänka som nån annan skrev tidigare i tråden att det är naturen som sköter det den ska men det är banne mig inte lätt...

• Den lilla M

sus78: beklagar.. vet hur trist det känns!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester