Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
hUR SENT Kan man plussa egentligen??
hUR SENT Kan man plussa egentligen??
Ja min gynläkare sa att om man haft ÄL när man ska så plussar i stort sett alla runt BIM eller senast några dagar senare. Går det flera veckor efter BIM är det troligast att man fått ÄL mkt senare än man trodde.
Hos min BM finns statistik på att 98% får en postivt grav test på BIM. En del BM vill att man testar senare pga att många tidiga missfall kan inträffa just runt på BIM
Carmat: Såg något ytterst svagt när jag vinklade skärmen så försökte göra om den lite.. Såhär der det ut
Visste väl att det var för bra för att vara sant... Översta testet e från i söndags morse, blev ju klart till mej då man kan se ett svagt streck och testade digitala i måndags morse.. Lyckan total men säg den lycka som varar?? Testgalning som jag e ville jag se en stegring på testen men blev tvärtom, helt blankt på stickan imorse och nyss så testade jag "Inte gravid" med digitala.. Hur kan det bli såhär?? Inte har jag börjat blöda heller.. Jäkla skit!! :(
sus78: beklagar.. vet hur trist det känns!!