Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
såhär såg det ut nu när jag tog isär, spöksträck?
Carmant85, så säg mitt cb test ut igår också. Hoppas innerligt att det är ett plus för både dig och mig. Tog ett dagen före som först var som ett vanligt plus dock mycket svagt men efter ca 5 min blev mer som en halvmåne. Även det såg ut som ett svagare plus när jag plockade sönder testet. Stickorna från billiga tester har visat ett väldigt svagt streck både igår och idag, igår såg det ljust rosa ut, men idag är jag tveksam ifall det är grått, rosa eller bara inbillnings streck:-/ jag hade druckit mycket på afton/kvälls sidan och kissat ca 1,5-2 timmar tidigare så jag vet inte vad jag ska tro. Tror ni det är värt att testa om ca 4 timmar ifall jag låter bli att dricka/kissa tills dess? En annan fråga någon som fått ett streck som flutit ut som en halvmåne men är lite lite mörkare ljust där strecket ska vara och det sedan visat sig vara ett riktigt plus?
Just ja glömde skriva att rfsu testet? I min Mob ser det rött ut, men vågar inte helt lita på rfsu då jag fick färgutfytningar på två st men där strecket var mycket mörkare än det runt om kring, fick neg på cb digital efter det och äl kom ca 1 v senare än tänkt så den gången var det inget. Men din har ju iaf inte vad jag kan se några utflytningar.
Jag i vecka 7+3....
Jag har 5 dagar kvar till bim:( men är så nyfiken och lite av en testoman, köpte 100 pack och 6 st cb. Det har jag varit med om tidigare är först ett plus rätt bra synligt men som försvann efter ca 5-10 min, precis som det rann ut i kanterna runt testrutan, bm både på fl och min egen tyckte att det var ett plus eftersom dom sa att det inte skulle bli något alls annars ens från början, men testade ett tag senare med cb digital efter flera konstigt svaga på RFSU och cb med skumma plus, dom blev aldrig starkare och digital sa neg och efter det blev det blanka test:( Det kanske är mitt fel har nog fel upplösning på Mob kanske? Ställde om för att kunna se bättre då skärmen varit för mörk. Jag håller tummarna för dig att det ska bli plus nu, jag vet hur jobbig väntan är. Det som är konstigt är att jag aldrig tidigare testat innan bim men denna gång är jag testgalen. Med sista var mitt plus inte ens särskilt starkt med jag tog det som ett plus då alla sagt att ett plus alltid är ett plus. Det blev endast ett test den gången men nu sen nov har det blivit ca 30 st.
Kollade noga igen med förstoring på max, tycker att det är ljust ljust rött.
V79: var köpte du 100pak?
Nu skiter jag i allt vad testlagret heter är så trött på dessa skit stickor nu!!