• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

efter man har fått positivt på ex älstickan så sker det att ägget släpper ca 12-48 timmar EFTERÅT. då brukar jag oxå få ont i tuttarna,ryggen o magen (om jag fattat rätt)

• lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 00:18:41 följande:
    De som skrivit detta, hur vet dom att när de får pos att ÄL sker där och då? Det förstår inte jag, eller är jag för trött Obestämd
    fattar inte heller blir bara förvirrad men tar för givet att den ska ske och inte har gjort de :) 
  • Hoppas 2012
    lillabambi skrev 2011-12-31 00:24:11 följande:
    fattar inte heller blir bara förvirrad men tar för givet att den ska ske och inte har gjort de :) 
    Precis som carmat skriver sker ju ÄL efter pos utslag på tester...så ängde inte riktig med på hur de kan veta NÄR ägget släpper, verkar omöjligt =)
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 00:29:34 följande:
    Precis som carmat skriver sker ju ÄL efter pos utslag på tester...så ängde inte riktig med på hur de kan veta NÄR ägget släpper, verkar omöjligt =)
    ja hel konstigt det var det jag inte fattade heller så var tvungen att fråga er.. haha ;) 
  • Hoppas 2012
    lillabambi skrev 2011-12-31 00:31:48 följande:
    ja hel konstigt det var det jag inte fattade heller så var tvungen att fråga er.. haha ;) 
    Haha, ja det är ju det vi hjälps åt med, tyda allt hihi
    Ja den eller de som skrev det måste tänkt fel :)
    Nehe, dags att sova...bävar inför cellprov i veckan som kommer. Ska ta mig till öppen mottagning då jag inte kunde gå på tiden jag fick. Hatar det, så obehagligt och blir ledsen när jag ska dit....
    Natti och kramis
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 00:44:01 följande:
    Haha, ja det är ju det vi hjälps åt med, tyda allt hihi

Ja den eller de som skrev det måste tänkt fel :)

Nehe, dags att sova...bävar inför cellprov i veckan som kommer. Ska ta mig till öppen mottagning då jag inte kunde gå på tiden jag fick. Hatar det, så obehagligt och blir ledsen när jag ska dit....

Natti och kramis

Hehe tack vad snällt :)

Usch vet vad du menar... inge skoj men ett måste.. :(

Natti natt och kram på dej :)
  • myrtel87

Jag va lite osäker på om ja är gravid eller inte, de är så här jag o min sambo har haft sex 1 gång sen sonen föddes för 4 mån, mensen har inte kommit igång men vi va försiktiga skottet kom utan för så att säga :P för ett par dagar sedan började jag få ont i magen typ svaga mens smärtor, tog ett test visade inget förens 25 min efter (ett 30 min test) ett mkt svagt streck knappt synligt förens efter typ 50 min :P samma dag tog jag ett clearblue digital där är ju klara besked o de stod ej gravid! Va ska jag tro på :S ska jag köpa ytterligare test? va tror ni?

• 05091112
    myrtel87 skrev 2011-12-31 00:50:03 följande:
    Jag va lite osäker på om ja är gravid eller inte, de är så här jag o min sambo har haft sex 1 gång sen sonen föddes för 4 mån, mensen har inte kommit igång men vi va försiktiga skottet kom utan för så att säga :P för ett par dagar sedan började jag få ont i magen typ svaga mens smärtor, tog ett test visade inget förens 25 min efter (ett 30 min test) ett mkt svagt streck knappt synligt förens efter typ 50 min :P samma dag tog jag ett clearblue digital där är ju klara besked o de stod ej gravid! Va ska jag tro på :S ska jag köpa ytterligare test? va tror ni?
    Jag tror inte det är giltigt om det kommer upp så långt efteråt, min syster fick ett STARKT halvt(??) plus på CB och hon var inte gravid.

Vänta några dagar och ta morgonurin=) 
  • myrtel87

Får göra ett nytt nästa vecka, kanske jag som nojjar lite oxå :P skulle få lite panik om de är en till bebis på väg :/ därför min stackars karl fått så lite :P fan ska han få om de är positivt, han får komma till 1 gång o då gör han mig på smällen! Hahaha :D

• V79

Gumsan, billiga tester http://www.billiga-tester.se Timrasmus, förstår vad du menar:-/ jag blir inte klok på mina med, dom har varit som skuggstreck i 3 dagar nu och det är hypersvårt att se om dom är ljustrosa eller gråa. Vet inte vad jag ska tro snart, vill ju så gärna att det ska vara pos. Håller tummarna för att du får sitt pos svar snarast också.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester