• Den lilla M

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2011-12-31 12:19:51 följande:
    Frågar här eftersom ni verkar kunna det mesta, positivt äl test i två dagar nu, ska det vara så>?
    ja du kan ha positivt ÄL test flera dagar i rad det är det första testet som gäller..
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • lillabambi
    Den lilla M skrev 2011-12-31 12:26:49 följande:
    ja du kan ha positivt ÄL test flera dagar i rad det är det första testet som gäller..
    okej vad bra tack för hjälpen, är det 12-24 h efter eller 24-48 h äl sker?
  • N1987

Tack snälla ni! Fast jag vågar som sagt inte ta det som positivt ännu..
    Här kommer en bild till när det börjat torka lite. Tycker ni det ser rosa ut? Tycker ni ens att det ser positivt ut? Jag kanske bara inbillar mig och sambon är inte hemma...

• Den lilla M
    lillabambi skrev 2011-12-31 12:28:10 följande:
    okej vad bra tack för hjälpen, är det 12-24 h efter eller 24-48 h äl sker?
    det är lite olika på hur lång stegring man har och när man testar, men mellan 12 och 48timmar efter det första positiva ÄL testet så bör du ha haft ÄL (om det är en lyckad äl dvs, inte alla månader som en kvinna får ÄL trots stegring!)
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • lillabambi
    Den lilla M skrev 2011-12-31 12:34:52 följande:
    det är lite olika på hur lång stegring man har och när man testar, men mellan 12 och 48timmar efter det första positiva ÄL testet så bör du ha haft ÄL (om det är en lyckad äl dvs, inte alla månader som en kvinna får ÄL trots stegring!)
    okej fick första stegringen igår kl 15 glömde testa igår morse så kan lika gärna varit starkt då med, la in en bild i mitt galleri på äl testen för den här gången, dagens är tyvärr inte med 
  • norrköpingsbo

min lycka blev inte lång.. efter plus på både cb och rfsu så blöder jag idag..
    och har mensvärk :( vilket roligt nyår..
    Lycka till alla ni andra.. 

• Hoppas 2012
    norrköpingsbo skrev 2011-12-31 13:10:51 följande:
    min lycka blev inte lång.. efter plus på både cb och rfsu så blöder jag idag..
    och har mensvärk :( vilket roligt nyår..
    Lycka till alla ni andra.. 
    Kram Hjärta
  • norrköpingsbo
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-31 13:37:12 följande:
    Kram Hjärta
    Tack.. kram Hjärta
  • Knasten83

Åter igen - GRATTIS till alla fina plus!!

KRAMAR till er som inte lyckats ÄN och ni som börjat blöda efter plus, jag lovar att det kommer!! Nu börjar ett nytt friskt år med nya friska tag!!

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester