• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fru höst: jo det funkar på en del men inte alls på alla så det är inget säkert sätt att kolla. För mig och flera av mina vänner så fungerar det inte. Tempar alltid på morgonen
    Det är super om det fungerar men man kan lätt bli lurad oxå tyvärr :)

• cutepoison

På film blir alla gravida första och enda gången de har sex. Jag tror jag är skadad från det. Har alltid känts som om bara man har oskyddat sex så blir man gravid, men så är det ju inte. 

• Loouiiisee
    cutepoison skrev 2011-12-31 10:46:18 följande:
    På film blir alla gravida första och enda gången de har sex. Jag tror jag är skadad från det. Har alltid känts som om bara man har oskyddat sex så blir man gravid, men så är det ju inte. 

Det vore ju underbart om det var
  • Loouiiisee
    sweasmamma skrev 2011-12-31 09:45:49 följande:
    hoppas på en graviditet men kan vara spottings. jag har aldrig haft det men fick det förra månaden .. hoppas på bebis iaf =)

Jag hoppas det! Blödningen/mensen eller vad det är försvann lika fort som den kom.
    Så himla konstigt. Hoppas hoppas hoppas! :) 
  • LuPeRo

Storafamiljen; Jag beklagar verkligen

Idag var det typ helt blankt för mig så jag ger upp denna månaden. Idag blir det att njuta med familjen och nästa vecka ringer jag min gynekolog så får vi hjälp med allt. Plus att jag kommer att ta upp tempningen igen. Så jag har deppat färdigt nu och ser positivt på det nya året

Gott Nytt År allihopa  

• N1987

Eeeh..! Det är rooosa!! Det syns inte så bra på bild och jag är lite för stressad för att fixa en bättre bild, ska iväg och fira nyår ute på landet. Men det ÄR faktiskt rosa.. Jag tror dock inte på det ett skit ännu. Tar ett nytt imorgon!
    Ha ett superbra nyår tjejer'.
    Kram
  • lillabambi

Frågar här eftersom ni verkar kunna det mesta, positivt äl test i två dagar nu, ska det vara så>?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester