• MissFörstånd

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mikaela - grattis :-d

• Knasten83

Den här sidan visar med bilder hur flytningarna ser ut under hela cykeln, lite äckligt men ändå bra att det finns bilder, svårt att förklara ibland med ord!

http://se.babycenter.com/photo_galleries/what-cervical-mucus-looks-like/

• Zelmilainen
    Knasten83 skrev 2012-01-03 23:51:16 följande:
    Den här sidan visar med bilder hur flytningarna ser ut under hela cykeln, lite äckligt men ändå bra att det finns bilder, svårt att förklara ibland med ord!

se.babycenter.com/photo_galleries/what-cervic.../
    om man ska ha koll på äl, när den är, för att veta när man ska testa med stickor osv e d ej så svårt att beskriva...
    nehepp...
  • Langtarmassa
    alexander2011 skrev 2012-01-03 23:02:40 följande:
    min mens slutade efter 2 dagar :( hur knepigt som helst
    När jag fick vad läkarna trodde va tidigt mf så plussade jag på bim +4, började blöda 1 dygn senare och blödde bara i två dagar och sen ingenting mer. Men negativt test, så gyn trodde att jag fått mf redan innan jag testade eftersom det vart negativt så fort..

Men du har inte plussat eller?(dåligt minne) 
  • Marie-anne

hej på er! hur har det gått för er? här går det sin gilla gång, men än inget nytt barnförsök efter mf  i november(ja jag hade faktiskt det) och nu är jag ganska less på att ej bli av med magen, nog för att jag är kraftig, men bm sa att det kan ta flera månader, suck, och jag som gått ner över 15kilo, jaja hoppas det går bra för er all nyplussare och att ni som ej blivit gravida men försöker ska bli det med=) kram!

• slemtorsk i din bralla

Dagens test.... tycker mig skymta något, en skugga...kanske..eller inte... på en av bilderna men näää det är väl inget där.. BIM???? troligtvis -6

• förstis

Testet taget dryga timmen efter att jag var på toa sist. Har BIM på lörda. Positivt?

• Together90
    förstis skrev 2012-01-04 08:08:34 följande:

Testet taget dryga timmen efter att jag var på toa sist. Har BIM på lörda. Positivt?

Ser så ut, Grattis :D
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester