• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten leonie: varför stannar du om det e så du känner??? Du verkar vända kappan efter vinden tycker jag. Märkte det även i tråden jag lämnade för alla regler. HÄR inne vill vi inte vakna upp! Vi vill analysera tester.

• mamma91

ska ta ett test i morgon å när jag tänker efter så skulle det kanske va ganska mysigt med ett syskon.. :P dottern blir 1 på lördag :D

Lägger upp bild i morgon om ni vill analysera :)

• Liten Léonie
    LindaMagnusson skrev 2012-01-04 22:31:37 följande:
    Bebisvagga snälla lämna tråden du förstör för oss andra! Tråden är svaga pluss och analyseringar! Känner du att du inte vill mer så fine dörren är öppen bara gå!!!
    Varför så hårda ord när någon bara är ärlig? 
    Tråden är väl knappast tänkt för  "blanka" test som den mestadels innehåller?? 
  • Knasten83
    Together90 skrev 2012-01-04 22:31:40 följande:

Jag har också en :)
    Han är född September 2009 :)  
    och min flicka är född sep -10!!
    Hjärta
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • BebisVagga

vi lämnar diskutionen nu.. tror dem flesta har fattat vad jag menar... men vissa gillade inte vad jag tyckte.. men ärligt... ska ni ha åsikter om vad jag tycker får jag väl ha åsikter om hur ni tycker..

eller så lämnar vi detta helt enkellt o bara accepterar att jag tycker så.. ni håller inte med.. o sen behöver vi itne prata om detta mer..

• Together90
    Knasten83 skrev 2012-01-04 22:34:30 följande:
    och min flicka är född sep -10!!
    Hjärta

Jahaa vilket datum? :)
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Knasten83
    mamma91 skrev 2012-01-04 22:34:02 följande:
    ska ta ett test i morgon å när jag tänker efter så skulle det kanske va ganska mysigt med ett syskon.. :P dottern blir 1 på lördag :D

Lägger upp bild i morgon om ni vill analysera :)

ser fram emot att analysera imorgon!! Glad
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Liten Léonie
    BebisVagga skrev 2012-01-04 22:34:39 följande:
    vi lämnar diskutionen nu.. tror dem flesta har fattat vad jag menar... men vissa gillade inte vad jag tyckte.. men ärligt... ska ni ha åsikter om vad jag tycker får jag väl ha åsikter om hur ni tycker..

eller så lämnar vi detta helt enkellt o bara accepterar att jag tycker så.. ni håller inte med.. o sen behöver vi itne prata om detta mer..
    Jag vet inte om jag behöver va mer tydlig om att jag håller med dig men bäst att man är tyst och säger att blanka test är positiva Tungan ute
  • Choccolat

Bebisvagga: är det någon som kapat din användare? Du är faktiskt inte alls trevlig nu! Sluta förstör för alla "idioter" här inne..
    Många kommer vakna upp imorrn och bli ledsen över din dumförklaring.. Jag förstår att du lidit och känt dig stressad men ge tusan i att förstöra för andra..

• Together90
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 22:36:02 följande:
    Jag vet inte om jag behöver va mer tydlig om att jag håller med dig men bäst att man är tyst och säger att blanka test är positiva Tungan ute

Men det är ju inte det vi menar Liten Lèonie... :(
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester