• severine

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det syns en aning starkare i verkligheten, så inte frågan om ifall det är ett eller två streck..MEN det kan väl inte vara positivt..när jag är på bim +2 och endast såhär svagt? Min förra graviditet var lika positivt 5 dagar innan beräknad mens. ????
  • Maymom

Severine- du får ta ett till om två dar och se om det blir svagare eller starkare.
    jag tycker mitt är för svagt också för att vara ÄL+14/bim...togs i förrgår, ska ta nytt imorgon.
  • Viccyy
    Maymom skrev 2022-05-02 14:52:58 följande:
    Severine- du får ta ett till om två dar och se om det blir svagare eller starkare.
    jag tycker mitt är för svagt också för att vara ÄL+14/bim...togs i förrgår, ska ta nytt imorgon.
    Sådär såg mitt ut typ om du läser tidigare i tråden! Det va positivt! har nu tagit 6 positiva tester hahaha
  • Maymom
    Viccyy skrev 2022-05-02 15:43:00 följande:
    Sådär såg mitt ut typ om du läser tidigare i tråden! Det va positivt! har nu tagit 6 positiva tester hahaha
    Känns lugnande att fler har svaga tester.:)
    Var det också så långt efter ÄL? 
  • Viccyy
    Maymom skrev 2022-05-02 15:55:42 följande:
    Känns lugnande att fler har svaga tester.:)
    Var det också så långt efter ÄL? 
    Det va BIM-2! sen BIM-1 va sträcket starkare! 
    och sen har jag tagit digitala tester som visat Gravid och i morse tog jag test där man kan se veckor! Och den sa 2-3 veckor så det Går framåt just nu!  
  • Cashili33
    Lindflower skrev 2022-05-02 17:07:55 följande:
    Detta är ÄL +9-10  det är tredje testet idag och det blir bara starkare ????
    Är det färg i strecket ? HCG fördubblas varannan till var tredje dag så det kan lnte öka under en dag. Däremot kan urinen vara mer eller mindre utspädd. 
  • Cashili33
    Maymom skrev 2022-05-02 14:52:58 följande:
    Så länge det ökar så är det positivt! Du kan haft senare ÄL än du tror. 
  • Cashili33
    severine skrev 2022-05-02 10:38:05 följande:
    Det syns en aning starkare i verkligheten, så inte frågan om ifall det är ett eller två streck..MEN det kan väl inte vara positivt..när jag är på bim +2 och endast såhär svagt? Min förra graviditet var lika positivt 5 dagar innan beräknad mens. ????
    När hade du ÄL? Om testet lnte ökar kan det vara en kemisk graviditet men om det ökar om 2 dgr så är det positivt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester