• severine

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tog ett clearblue nu i eftermiddags, bim +3 ungefär.. ett plus är det ju verkligen på detta, men de billiga teststickorna visar nästintill ingenting..vad ska man tro egentligen ????
  • Cashili33
    severine skrev 2022-05-02 18:36:51 följande:
    Jag tog ett clearblue nu i eftermiddags, bim +3 ungefär.. ett plus är det ju verkligen på detta, men de billiga teststickorna visar nästintill ingenting..vad ska man tro egentligen ????
    Det enda du kan göra är att vänta och se om strecken blir starkare 
  • severine

Jo precis! det är ju det enda man kan göra.. men lättare sagt än gjort är det ju.. att tillägga är detta en Fet (frozen embryo transfer, 5 dagars blastocyst) därför är man väl Extremt testgalen ????

• Bruno97
    ems1991 skrev 2022-05-01 11:48:08 följande:
    Ja precis det jag menar. Har tagit dessa stickor säkert 15 gånger och har aldrig blivit så förut. Därför undrade jag vad det var för streck. Kanske fel på just den stickan?
    Blev så en gång för mig och är inte gravid så troligtvis är det fel på testet. Men uppdatera Gärna mig Om jag har fel.
  • Maymom

Viccy- mitt var ju som sagt på bim så tycker det var lite svagt, men får hoppas det ökat imorn.

cattisl- vet inte om du menade att skriva till mig. Precis som jag skrev så ska Jag ta nytt test för att se om det ökar. ÄL kan för min del inte varit senare. Tempen hoppade upp 0,6 dagen efter och vi hade bara sex 4 dagar innan ÄL.

• Cashili33
    Maymom skrev 2022-05-03 00:06:07 följande:

Viccy- mitt var ju som sagt på bim så tycker det var lite svagt, men får hoppas det ökat imorn.

cattisl- vet inte om du menade att skriva till mig. Precis som jag skrev så ska Jag ta nytt test för att se om det ökar. ÄL kan för min del inte varit senare. Tempen hoppade upp 0,6 dagen efter och vi hade bara sex 4 dagar innan ÄL.

Ok ja då har du ju koll på ÄL. Hoppas testet blir starkare 
  • pepparkaka året om
    wonderwoman1 skrev 2022-05-03 07:54:38 följande:

Jag är bara på ÄL+10 men det kan väl inte vara ett spökstreck? Tror ni jag kan testa digitalt redan?

Jag skulle ha gjort det eftersom det är så pass tydligt. Men se till att hålla dig tillräckligt länge eller ta på morgon Urin! 

• wonderwoman1
    pepparkaka året om skrev 2022-05-03 08:05:25 följande:

Jag skulle ha gjort det eftersom det är så pass tydligt. Men se till att hålla dig tillräckligt länge eller ta på morgon Urin! 

Slängde ju såklart ut morgonurinet direkt eftersom jag trodde att detta test skulle va totalt negativt, haha. Men ska hålla mig tre timmar iaf tänker jag och testa med digitalt sen. Tack för svar :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester