• Projektledarn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cashili33 skrev 2023-02-23 13:24:04 följande:
    Tre test ljuger inte så något är det ju där ! Grattis 
    Tack! Hoppas att det håller i sig om det är så 🙂 Vågar inte hoppas efter besvikelsen förra månaden. 
    Elisabeth83 skrev 2023-02-23 17:41:46 följande:

grattis!! ❤️❤️

Tack! Vågar dock inte hoppas på något riktigt än 🙈
  • Projektledarn

Hoppas att du har rätt 🙂 Tänkte ta ett digitalt imorgon bitti så får vi se. 

Syskonförsök skrev 2023-02-23 13:00:00 följande:

Solklart plus!!!

• Projektledarn

Exakt detta hände mig förra månaden. Alla andra test visade negativt både före och efter och mensen dök upp så fint samma dag.. 

Isabell567 skrev 2023-02-23 10:00:00 följande:

Hej! Jag hoppar in här med. behöver eran hjälp.
    Idag ska jag egentligen få min mens och igår var jag bim-1. Igår tog jag CBs 6 dagar tidiga test, där det ska bli två streck. Det blev ett väldigt svagt svagt blått streck. Tog det på kvällen och jag hade även druckit en del vatten och hade kissat bara 1-2 timmar innan jag tog testet men kunde inte hålla mig. Det visade iallafall ett väldigt svagt svagt streck. Tog nu ett till test nu på morgonen fast ett digitalt test, CB det med. Där det ska stå gravid eller inte gravid. Det är också ett tidigt test stod det på förpackningen. Ville ta ett nytt med morgonurinen men det visade ?inte gravid?. Någon som har varit med om samma? Hur ska jag tolka testen? Eller kan det vara för tidigt att testa? 

vad tror ni om bilden? är det en supersvagt streck eller är jag knäpp 

• Cashili33
    jordgubbsfelle skrev 2023-02-26 11:07:55 följande:
    Ser ni något? Tidigt test på BIM minus 3-5, lite osäkert
    Ser tyvärr inget 
  • jordgubbsfelle
    Cashili33 skrev 2023-02-26 11:19:27 följande:
    Ser tyvärr inget 
    Ok! Här är med låg ljusstyrka men känns som strecket isf sitter på fel ställe haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester