• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jordgubbsfelle skrev 2023-02-26 11:49:31 följande:
    Ok! Här är med låg ljusstyrka men känns som strecket isf sitter på fel ställe haha
    Ser ärligt fortf inget 
    Är alldeles suddigt så det går inte se något 

ser du 2 streck ? 
  • Raindear860

Girls vad tror ni om det här? Ser ni nått? spök/torkstreck? har aldrig aldrig fått det på något test, brukar vara helt blankt. Men jag kanske överanalyserar bara..kom efter cirka 2 minuter borstade tänderna bara😃
    fan får inte bilden på rätt håll 

• Karrobruden

Reindear860, jag ser också! Är det RfSU testa ofta? Mina streck var suuuper otydliga, även nu efter BIM. Ungefär som dina. Men både ett annat test och digitalt visar på gravid. Testade RFSU idag för att se om de ökat nu BIM + 2 och ökat har det. Men fortfarande väldigt svagt streck på de testen .. :)

• Raindear860

Japp stämmer. Ska testa imorronbitti med med morgonurin det här var inte det :) syns det fortfarande nått så tar jag vanligt CB eller digitalt men vill spara lite på dom :) är på BIM-3 idag tror jag. Grattis till dig, vad kul😍

Karrobruden skrev 2023-02-26 16:51:59 följande:

Reindear860, jag ser också! Är det RfSU testa ofta? Mina streck var suuuper otydliga, även nu efter BIM. Ungefär som dina. Men både ett annat test och digitalt visar på gravid. Testade RFSU idag för att se om de ökat nu BIM + 2 och ökat har det. Men fortfarande väldigt svagt streck på de testen .. :)

• Karrobruden
    Raindear860 skrev 2023-02-26 17:11:34 följande:

Japp stämmer. Ska testa imorronbitti med med morgonurin det här var inte det :) syns det fortfarande nått så tar jag vanligt CB eller digitalt men vill spara lite på dom :) är på BIM-3 idag tror jag. Grattis till dig, vad kul😍

De testerna var svaga för mig även med morognurin. Men hoppas de syns något imon! Håller tummarna, uppdatera sen 😍
    Tack!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester